Verdens peneste gutter er mine Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Mensen er uteblitt, skulle hatt den mandag. Har tatt 2 tester som visste veldig svakt positivt. Hvis jeg er gravid, kommer det til¨å gå bra? Og hva blir det eventuelt da? Jeg er født 23.02.82, sambo er født den 02.07.77, vi har en gutt på 3 år fra før sammen
nattinatt Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Hallo Ja det ser ut til at du er gravid med ei lita tulle du no.Og alt går fint slik eg ser det.Masse lykke til
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 3. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. august 2007 TUSEN TAKK for svar, rart du sier det blir jente for det er det jeg selv tror også
#Aurora har tre gutter# Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Fikk opp ei tulle her jeg også...masse lykke til.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 11. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. august 2007 Tusen takk dere er snille som vil spå meg, jeg er heldt sikker gravid, tok en ny test om mandag som var veldig positiv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå