PopUp Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Noen som vet om de har oppe imorgen for sånn "drop in"? Prøvde å ringe istad, men de svarte ikke... Var vel midt i lunsjen vel, hehe...
PopUp Skrevet 2. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2007 Ja, var det jeg lurte på se... Gidder ikke bomtur ;o)
mamman til M&M Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 vet de hadde sommerferie i uke 29 ihvertfall..
PopUp Skrevet 2. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2007 Ok, kan prøve å ringe imorra tidlig også...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå