Circe Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Min lille på 4 mnd liker ikke å kjøre bil. Har prøvd med leker, og smokk. Hjelper heller ikke at en av oss sitter bak. det er ikke bilsete. For der liker han seg. Men kjører vi i mer enn 10 min så er det jo hylekor baki der. Noen tips??? todde liksom alle barn likte å kjøre bil jeg da
PopUp Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Har det vært sånn hele tiden? For lillesnupp på 4 1/2 mnd har plutselig fått for seg at det ikke er noe særlig å kjøre bil lenger... Jeg må sitte bak og underholde til den store gullmedaljen...
Gjest Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Kan ikke hjelpe deg, men tulla mi er helt lik. Skal i bryllup sør i Danmark om 2 uker, kan ikke si jeg gleder meg nei. Hun har heller ikke noe i mot bilsetet, bare hater å kjøre bil. Hun gråter aldri ellers så vi får heller bare smøre oss med masse tålmodighet.
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Et dumt spørsmål, men du har tatt utav den hodegreia for spedbarn...? For den kan jo bli plagsom hvis de er for store... Men over til det jeg egentlig skulle tipse om.. Hos oss gikk det mye, mye bedre når jeg koblet ifra airbagen på passasjersida, og hadde henne ved siden av meg. Kan jo være at de blir bilsyke baki der... Nå går det iallefall kjempebra, liker faktisk ganske godt å kjøre nå
Circe Skrevet 2. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2007 Puh... Nå ble jeg glad. Godt å se at det ikke bare er ett problem her. Ikke det at jeg unner dere det altså. Ja, det har vært sånn hele tiden. Han kan sove hvis vi legger bilturen eksakt til hans hvil. Men kan jo ikke holde på sånn heller da. Han har jo en storebror som underholder han hele tiden i bilen også. Men det nytter ikke. Lurte på om jeg rett og slett skal prøve å kjøre en tur med han hver dag. kanskje han må vennes til det?? Vi har nemlig ikke kjørt så mye med han. Er mest ute og triller..
Circe Skrevet 2. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2007 har tenkt tanken ja. Men det må gjøres på verksted, ikke sant??? Tar de mye for sånne ting eller????
Gjest Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 Vi byttet sete tilslutt vi, når vi gikk tom for andre ideer og skulle til Danmark... Hun elsket det og har siden vært veldig glad i å kjøre bil:) Byttet til HTS BeSafe etellerannet, slik at hun sitter mye høyere og kan se masse. Brukte det bare i sovestlling til å begynne med...
mittlillebøllefrø&bøllefrøkna Skrevet 4. august 2007 #8 Skrevet 4. august 2007 Jeg betalte 1500. Har wv passat stasjonsvogn, og gjorde det på merkeverksted. Koster ca 1000 å få satt den inn igjen visstnok. Helt genialt for meg iallefall!
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 4. august 2007 #9 Skrevet 4. august 2007 Har en slik gutt selv. Han er 3 mnd og liker ikke å kjøre, men nå i morgen skal vi på hytta og dit er det ca 35 mil. Vi har planlagt det slik at vi kjører de periodene han sover lengst. han sover mest og lengst på formiddagen, så en lang pause og den tar vi hos familien, halveis, og siste biten tar vi når han skal ha ettermiddagsluren sin..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå