Gå til innhold

Gifter seg på tinghuset..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har giftet dere på tinghuset hva har dere hatt på dere? Og hva synes dere er greit at gjestene har på seg?? Skal i brullup snart og vet ikke helt hva bruden skal ha på og lurer på hva jeg skal ha på. Er litt bekymret for å ende opp overdressed..

(when in doubt, overdress.. ) ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De jeg kjenner som har giftet seg på tinghuset har alle hatt brudekjole og bryllupsantrekk

Skrevet

jeg har vært i bryllup der, da var det som alle andre bryllup.. bruden i hvir brudekjole og jeg i "aftenkjole".

Skrevet

Hmmmmm. De skal ikke ha stor fest etterpå da. Bare ut å spise middag i byen de bor i. Derfor tror jeg ikke det er noe hvit svær kjole liksom.

Skrevet

de jeg kjenne som har giftet seg i tinghuset har ikke hat hvit brudekjole. han har hatt mørk dress, og hun har hatt en pen kjole med en eller annen farge på... rød el.l..

gjestene har hatt pent tøy..

Skrevet

Ok. Jeg har på følelsen at det blir noe sånt. Jeg tror det blir en sort kjole med noe rødt mønster på meg da, strømper og pensko. Og en svær rød blomst i håret. Det får være bra. Hihi.

Skrevet

Vi giftet oss på tinghuset, og jeg hadde hvit kjole, men ikke spes typisk brudekjole. Gubben hadde grå dress.

Da vi kom, så vi akkurat snurten av paret som var før oss i køen, og der var det full brudestas.

Skrevet

Ja, er nok litt forskjell på hvordan folk vil ha det. :) Blir nok bra uansett. Jeg hadde jo ikke tenkt å komme i jeans da. hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...