Nupp Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Hvordan se en festeblødning ut, friskt el gammelt blod, mye el lite, og hvor lang tid etter EL kan den komme?
løveprinsen <3 Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Jeg hedde festeblødning sist jeg var gravid.Fikk den ca 5-6 dager før IKM. Var bare litt. Så anntydning på papiret når jeg var på do. Har du hatt det eller?
Nupp Skrevet 2. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2007 Vært gravid 3 ganger men aldri hatt festeblødning. Jeg er på dag 19 i dag, fant EL på dag 12 og vi hadde sex. Hadde en utskrapning den 19 juni, og fikk tilbake mensen 15 juli. Spottet litt ikke friskt blod på truseinlegget i dag. Ser bare antydning når jeg tørket meg. Er det for tidlig for festeblødning?
løveprinsen <3 Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Tror det er for tidlig med en festeblødning da ja. Ser vi har IKM nesten samtidig. Jeg har 10. august. Jeg har også hatt en utskrapning. Perioden etter fikk jeg en blødning slik som du har nå. Trodde også det var festeblødning, men det var bare TR som tulla med meg. Hadde litt ustabil TR etter utskrapningen, men nå er den i orden igjen. Krysser uansett fingrene for at det er en festeblødning du har. En vet jo aldri. Positiv til det motsatte er bevist:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå