Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Jeg har gått på minipillen og har da ikke hatt mensen på veldig lenge. Ble gravid med en gang tydeligvis etter jeg sluttet på pilla. Så vet ikke helt sikkert hvor langt jeg er på vei siden jeg ikke har hatt mensen. Skal til legen til tirsdag. Tror dere at jeg får en ultralyd for å fastsett termin? Er det vanlig så tidlig? Er nok sånn7-8 uker eller noe.
LivetErEnLek Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Hvis han har ultralyd, kan det nok hende han tar en titt og få en pekepinn. Men helt eksakt, kan de ikke sette den før i uke 17-20
Babyfacepsycho Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Det tror jeg kommer ann på legen. Noen leger går med på og sende til ul tidlig av ulike grunner og andre nekter helt. Jeg fikk ikke tidlig ul. Selv om jeg hadde mistet bare 3 mnd før og var urolig. Måtte gå og vente til ordinær ul. Så noen leger er vanskelige.
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 2. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2007 Hun har ikke ultralyd på kontoret. Og hvis jeg velgen den jordmoren jeg hadde forrige gang. Hadde ikke hun det heller. Så det må evnt bli på sykehuset. Litt kjedelig å ikke vite treminen før den ordinære ul på sykehuset. Kan selvfølgelig ta en privat, men det koster omtrent 500 kr.
ditte&malusken&lillebror Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Da jeg var hos lege etter å ha tatt positiv test ble jeg videresendt til ul. Det viste seg at jeg bare var i uke 6, men termindatoen som ble satt på den tidlige ul ble samme som den som ble satt på ord. ul. Jeg har pco og hadde ikke hatt eggløsning på en halv evighet så kan hende det var derfor jeg fikk tidlig ul uten problemer?..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå