Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Vil bli alenemamma, har en baby på 9 mnd. Samboer er veldig snill og god+++..meeeen IKKE flink med datteren sin, gidder aldri hjelpe meg , og aldri stå opp med henne! Jeg klikker ofte på han,sjeller han ut...er det rart? Mannen eier jo faen meg ikke ryggrad...i tillegg er datteren vår ekstremt aktiv, og jeg er veldig trøtt og har gått ned dratisk i vekt (jeg ser ut som victoria becham!!!) og det er IKKE fint! Han sier bare: pøh, jeg synes ikke det er travelt! Lett for han å si som kun har hatt henne alene i ett par timer siden hun ble født!! Han reiser 3-4 uker i strekk...og når han kommer hjem så skal han enten gjøre ute-husarbeid eller pc-spill. Nei jeg flytter!!!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Hva nøler du på.....FLYTT!! Vi jenter er verdt mer enn det der....har selv opplevd det samme, nesten så jeg tviler eks-sambo husker navnet på sønnen vår... Jeg tok tak i livet mitt, flyttet ut. Lever nå et utrolig godt liv med sønnen min i ny leilighet. Har masse venner og familie rundt meg. Ny mann haster ikke. Pappa'n...jo...han sendte en sms for et par uker siden. Så ikke tvil...ikke kast bort livet ditt.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 trur du det blir bedre? er du glad i han? tenker du at du vil at dere holder sammen for barnets skyld? Flytt, så fremt du ikke mener ting kan bli bedre asap. Bestill rådgivningstime, nekter han å gå, så er han ikke intr. i å redde forholdet. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Høres vanskelig ut uansett valg, det er jo ikke lettvint å bli alenemamma heller da. Men mange menn kommer sterkere på banen når barna blir litt større. Hvis det er hovedgrunnen til at du vil gå så kan det være verdt å tenke seg om. Er han negativ til å bidra eller til å ta datteren? Kan du få han til å hjelpe deg på andre måter, eller har du andre rundt deg som kan hjelpe?
Tone & Mari Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Det kan kanskje vært greit og snakke sammen med helsesøster da.. Gå begge to neste gang det er kontroll.. En tredje person kan hjelpe dere til å finne ut av ting.. Kanskje han ikkje føler seg trygg på baby siden han reiser så mye..
Gjest MMJ Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Gi han valget, enten bli god pappa og samboer eller så flytter du.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 HI her. Vel han sier i kveld at han skal sjerpe seg...å jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Kan legge til at jeg IKKE har jobb, men for penger så jeg klarer meg p.g.a sykdom. Han derimot tjener sykt bra å kan lett sitte med både huset og bilen bår:-/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå