* *snufs* * Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Er dem store eller små i str? Gutten min har en Troll dress i 86, som er bittelitt stor. Men er reima`n noe lik i str som Troll? Trenger en bhg dress.
To prinsesser Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 de er store i str..har bare brukt Reima tec så har ik hatt Troll dress så vet ik åssen den er i str forhold til Reima
LivetErEnLek Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 De er store ja. Hvis troll sin dress i 86 er for stor, ville jeg ha gått for str 80 i reimatec
Gjest Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Reima er ikke for stor eller for liten. Har man gjennomsnittsbarn er de geniale, har man barn som er mer kraftig/store blir de sittet litt etter.
LivetErEnLek Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Det er vel heller motsatt på småbarnsdressene deres vil nå jeg si. De er formet sånn at de ser ut som små teletubbier, ingen strikk i livet og gir super beveglighet.
*dum&deiLig*™ Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 Hvorfor bruker du ikke Troll-dressen da?
Blue Lady Skrevet 2. august 2007 #8 Skrevet 2. august 2007 Jeg har en Trolldress i str 92 og en ReimaTec i 92, Trolldressen er større.
ketosina Skrevet 2. august 2007 #9 Skrevet 2. august 2007 reima er litt store, men de sitter så bra, og er så utrolig lette og myke, så ingen problem om den er litt for stor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå