Gå til innhold

FINN DITT EGET

Anbefalte innlegg

Skrevet

STATIV Å RULLE PÅ!!!

Blir så forbanna! salg i byen - kikker på kler på et klesstativ - også kommer det ei kjerring å bare begynner å snurre rundt på det helt febrilsk! åhhhhhhhhhhhh!!!! fins det noe mer irriterende!!???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan aldri finne på å handle på salg..........herregud er da måte på. .......................=/

Skrevet

Et sted går grensen....jeg handler ikke på salg!! Orker ikke kroppskontakt med andre som handler. Kan ikke huske sist jeg kjøpte ett plagg som hang på et..stativ! *Angst*

Skrevet

Å hold kjeften på deg.... er det du som var den sure megga på andre sia av stativet. grr.

Skrevet

JA!!!!! det var meg!!!! tok du den svarte genseren i str 46?????DEN SKULLE JEG HA!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

str 46? Jeg smetter lett inn i str 36.

Skrevet

hehe..jeg og,og noen ganger sniker jeg meg inn i 34 også;) men HYSJ!!!!! da kanskje de sier det til doktoren vår, så blir vi nøye fulgt opp neste gang vi skal ha baby!!!

Skrevet

Neste gang? Snakk for deg selv. Jeg er eldgammel:)

Skrevet

næhh!! tror jeg ikke noe på;) hva er eldgammel da?

Skrevet

jeg er 81 (super)modell, kunne vært mammaen min du da;) men fikk en ganske lenge etter det da! du virker jo ung i toppen da..;)

Skrevet

Ta et hint. Du bruker altfor lang tid på å bestemme deg for om du skal ha noe på stativet, evt hva du skal ha.

Du eier hverken klærne eller stativet. Så da får du finne deg i at andre snurrer på stativet. Om de snurrer febrilsk så vitner vel det om at de faktisk ikke er så treig som deg, eller at de faktisk ser etter noe bestemt.

Skrevet

BLÆ!! finn ditt eget stativ!!!!!!!!!!

Skrevet

Ja, er det ikke rart?:) At jeg er ung i toppen. hehe. Har en sønn på 25 og en liten tass på 19 mnd

Skrevet

har sønnen din barn da? min mor er også en sånn ungdommelig type! da vi var på sykehus med min lille datter var mamma med..og spl presterte å kalle min mor for " mammaen"!!! og da må jo jeg ha blitt storesøster?? hehe..JA, da var hun stolt!

Skrevet

Nei vel, SÅ GJØR JEG DET!!!!!!!!!!!

Skrevet

Siden jeg er anonym her kan jeg fortelle deg en hemmelighet. Idag er det ei som føder/har født min brors datter/sønn.. ei han surret med, hun sa hun gikk på pilla, men løy..hun er godt voksen, så broren min tror sannsynligvis hun bare har vært ute etter sædcellene hans..triste greier altså, vet han har hatt en tøff dag..han har fått denne dama helt i vrangen..og han kjenner henne særlig godt..og ikke var det naturlig at han dro til sykehuset idag da han fikk melding av henne at det var igang.. vet ikke hvordan jeg fikk viklet dette inn i denne sammenhengen, men trengte bare å få sagt det,,

Skrevet

han kjente henne IKKE særlig godt mente jeg..Jo, fikk viklet det inn pga min mor..hun er helt utafor..hun får ikke vært den farmoren hun ønsker å være..hun forguder min datter hannah på 7,5 mnd..og elsker barn.og er følsom..ikke alltid lett;(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...