Gjest Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Så at du hadde kjøpt Brio Happy-vogna! Den har jeg også sååå lyst på! Kanskje litt tidlig og spørre om du er fornøyd? Hehe. Lurte på hvor du kjøpte den og hvor mye du betalte? Og om du vet om det er mye forskjell på den og Brio Duo? Så den på tilbud i sverige til 4499, så tenkte å ringe imorgen og høre om de kan holde av. Har så lyst på den brune!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå