~Maja Mor~ Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 P.g.a komplikasjoner så setter de meg igang i morgen. Er 40 uker nå, så det er hlet greit for meg :-) Er veldig spent på hvor lang tid det tar men har jo 2 cm åpning, så litt har jo kroppen min gjort selv! Gleder meg enormt til å treffe babyen og det nye livet....
Gjest Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 ÅÅh.. som jeg misunner deg!! jeg har termin på lørdag... håper virkelig jeg ikke må gå så mye på overtid.. du får ha lykke til.. tenk.. snart er du mamma kos deg masse med nurket ditt
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Så spennende da! Må være godt å vite at man endelig skal møte knøttet Lykke til!
Nicoline3 Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 oi oi oi og masse lykke til, ble mega missunnelig nå ja. Har termin lørdag og ingen tegn til at det skjer noe ennå. Du må huske å oppdatere oss på alle de vitale mål så fort du orker! Fødeklem i posten
hjertebank m/gutt07&jente09 Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 oi, så spennende!!!! endelig skal babyen komme ut. Masse lykke til med fødselen!
strekkmerketrollet Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 masse masse lykke til!! satse på at kroppen jobber litt i natt da;)
ikkeakkurattattpåklattfødeklar Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 Masse lykke til i morgen og snart har du det lille nurket som dere har ventet lenge på i armene dine. =) Lykketilklem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå