gladJenta25 Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Har ikm i dag...kjøpte test i dag...skulle ta den i morgen tidlig...men klarte ikke å vente så tok den no...var negativ...pleier alltid å få mensen en dag før el på ikm... har ikke tenkt så masse over graviditet denne mnd.. har hatt veldig hard mage i flere uker nå, utenom de to siste dagene har jeg hatt diarè... tenkte kanskje da at eg var gravid..., men testen var nå negativ igjen...er sååå lei no... var tror dere?
løveprinsen <3 Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Vet akkurat hvordan du har det ja. Mange som ikke får positive tester før mange dager over IKM, så det er fortsatt håp for deg. Kanskje urinen var for lite konsentrert også. Hadde du drukket mye på forhånd?
Mosepjusk Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Kan jo fortsatt hende at du er gravi - krysser fingrene for deg!! Er diare et tegn på at man kan være gravid?
gladJenta25 Skrevet 2. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2007 ja en del til middag..., og så var d jo ikke morgen urin... men men...tipper den kommer... blir bare sååå skuffet.. jeg syns det er slit å prøve jeg... har hatt en del vondt i hodet også.., og uvel... men det er jeg hver mnd for tiden... sikkert pga all prøvingen... :-/
løveprinsen <3 Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Mener å ha lest et sted at det kan være et symptom ja. Vært prøver lenge du da?
gladJenta25 Skrevet 2. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2007 ja jeg har lest at når en skifter mellom hard og løs mage kan være ett tegn... jeg pleier ikke ha problemer m dette...kom til å tenke på det jeg har lest...
Mosepjusk Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 oi, kjenner jeg ble enda litt mer "gravid" nå, har nemlig hatt samme problemet hele denne uka.. Bare tre dager igjen til jeg kan ta en test nå, bare ikke jævla tr dukker opp så...:/ Klem
gladJenta25 Skrevet 2. august 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. august 2007 er 5 mnd jeg prøver nå.., men sist tok det kortere tid, og vi vil ha to tette.. men blir jo snart ikke som planlagt nei jeg skal ikke klage, vet det er mange som har prøvd mye lengre... men er sååå kjipt når man vil vil vil
løveprinsen <3 Skrevet 2. august 2007 #9 Skrevet 2. august 2007 Det er så kjedelig her inne for tiden. Mange som er på ferie tror jeg. Liksom ingenå "snakke" med. Vært prøver lenge dere da gladJenta?
løveprinsen <3 Skrevet 2. august 2007 #10 Skrevet 2. august 2007 La inn innlegg samtidig vi tror jeg:-)
Mosepjusk Skrevet 2. august 2007 #11 Skrevet 2. august 2007 Å, man blir jo sikkert litt umotivert etter hvert da... Vi har bare prøvd en måned vi, men det er jo lov å håpe, over to mnd siden jeg slutta med pillen så... Er jo så mye usikkerhet når man prøver for første gang, masse tanker om at man ikke kan få barn, hvordan det evt blir og hvor lang tid det tar. Håper alt går bra, og ikke minst: FORT!!! Klem
løveprinsen <3 Skrevet 2. august 2007 #13 Skrevet 2. august 2007 Når skal du teste igjen da gladJenta? Lurt å ta det med urin som har vært der inne i noen timer. Og ikke drikke så mye i den perioden.
gladJenta25 Skrevet 2. august 2007 Forfatter #14 Skrevet 2. august 2007 jeg har tenkt å teste på lørdag el søndag... men da skal jeg teste m cb sin... føler de e mer sikker... har ikke noe antydninger til mens iallefall så håper ennå.. pleier å ha gult slim som går over til rødt også noen dager før... men det har jeg ikke denne mnd..og sist jeg var gravid testet jeg positivt flere dager etter ikm uten å tenke over det.. så det kan hende jeg ikke kan teste positivt så tidlig... håpe håpe...
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 2. august 2007 #15 Skrevet 2. august 2007 Hei gladJenta25! Ikke gjør som meg! Jeg var så opphengt i å få to tette barn at det gikk på psyken løs! Jeg var så lei meg og skuffa i en lang periode og det er ikke bra for noen! Kos deg med det barnet du allerede har og la neste man komme når det er ment! Jeg har vært prøver i 1 år nå med en EL hittil... Man må nesten prøve å tenke litt anderledes før det slår deg helt ut psykisk! Håper det klaffer for dere snart uansett! :-) Klem!
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 2. august 2007 #16 Skrevet 2. august 2007 http://www.dinbaby.com/forum/thread/9958158
gladJenta25 Skrevet 3. august 2007 Forfatter #17 Skrevet 3. august 2007 ja takk jeg vet... jeg har ikke tenkt på det denne mnd, hatt sex når vi har villet og ikke noe temp måling.. eg orket ikke måle lenger...blir så stresset av den tempen og at vi må ha sex på de og de dagene... jeg har ennå ikke fått mensen faktisk.. testet i dag igjen..skulle ikke før i morgen tidlig.. men klarte ikke la være jeg syns jeg kunne så vidt skimte en svak strek, men samboer sa han ikke så den.., men han ser litt dårlig nærmt... men jeg tror det var innbillning... samboer sa puppene hadde forandret seg, blitt fyldigere, for jeg spurte han, men eg tror nok tante rød kommer... jaja...tiden vil vise...
gladJenta25 Skrevet 3. august 2007 Forfatter #18 Skrevet 3. august 2007 no tar jeg ikke test før søndag, og det søndag morgen m første urin!!!! og den ikke dukker opp før den tid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå