Gå til innhold

Dere som har hatt mer enn en Troll-dress...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spørsmål til dere som har hatt mer enn en Troll-dress, kjøpte dere neste str. eller hoppet dere over en str?

Jenta mi har brukt str 86 til nå (kjøpte den når hun var 74 cm lang, nå er hun vel ca 86 cm lang tipper jeg - var 84 for 4 mnd siden). Kan jeg kjøpe str 98 tror dere? Eller bør jeg ha 92 først? Hun blir 3 år til jul, men er ganske lita for alderen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Troll-dressene er jo ganske greie da det er snøring i midjen. Da kan en jo kjøpe de litt for store. Anbefaler deg å ta med jenta di og prøv dressene.

Kjøpte dress i str. 110/116 (husker ikke helt) for snart 2 år siden og da var jenta mi nesten 3 år og hun bruker den ennå. Har gått helt fint det.

Ville iallefall kjøpt str. 98.

Skrevet

Kjøpte str 92 i fjor da tulla var 1,5 år. Husker ikke hvor lang hun var da, men den var stor. Nå er den akkurat passelig. Så nå har jeg kjøpt størrelse 98. Hun er nå 2,5 år og 91 cm. Regner faktisk med at den passer helt til våren neste år, altså til hun blir 3 år. Barnehagene anbefaler at dressene ikke er så altfor store, det er noe vanskeligere å bevege seg hvis dressen er for stor.

Jeg ville ikke kjøpt for stor.

Jeg bestillte på Baldrian.no. Fjorårets modell til 1099; Tulla vet ikke forkjell på årets og fjorårets.

Det er en kjempegod investering. Ullinnerforet knappet vi løs, slik at når den skulle brukes så var det som to dresser. Gadd aldri kneppe dem sammen igjen. Går så mye raskere å kle på dem da.

Skrevet

Da har jeg slått til og kjøpt pent brukt str 98. Ga 600 kr inkl Troll-lua, synes jeg gjorde et godt kjøp! Tror den blir passelig etterhvert også, snuppa blir 3 år til jul.

Ja, jeg er kjempefornøyd med Troll etter forrige gang. Har både lue og votter også.

Skrevet

Bare stram den litt inn i lievt, så er den nok passelig allerede skal du se. Det er det som er så bra med disse dressene at de tåler å være litt store pga. en kan stramme i livet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...