Mamma til verdens beste barn Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Burde huske det by now, men blir så usikker. Har nettop funnet ut at jeg er gravid igjen, 4+3 på vei ca. Men nå har jeg så masse mensmurringer, er det normalt? Mener å huske det men... Har jo gjort det to ganger før, men blir usikker..
Gjest Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Jeg husker at jeg hadde en del mensmurringer i starten. Husker ihvertfall at mensmurringer er et tegn på graviditet etter alle symptomlistene jeg lette meg til på nettet:))
Blue Lady Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Jeg hadde masse mensmurringer frem til uke 20 ca. Legen og JM sa det kommer av at livmora utvider seg og vokser rett og slett. Ikke noe å bekymre seg over så sant det ikke kommer i tak og er rier.
ippemo får augustbaby Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Veldig normalt, det er livmoren som strekker på seg:-)
Mamma til verdens beste barn Skrevet 2. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2007 Thanks ladies, men strekker livmoren på seg så tidlig da? Uff, den første gleden har gått over i bekymringer her hos meg:(
Gjest Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Jeg hadde masse mensmurringer hele svangerskapet sist gang, og jeg er 4+5 i dag og har masse murringer nå også. Ikke noe å bekymre seg for tror jeg
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 Ja det er helt vanlig. Hadde det i forrige svangerskap og har det denne gangen også. Er 7 uker på vei. Og null energi- må være ei jente her tror jeg.
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 2. august 2007 #8 Skrevet 2. august 2007 Jeg har også mensmurringer, er ogå 4+3 i dag, tror ikke selv jeg er gravid ennå, har tatt 2 svakt positive tester. Gratulerer med spiren din forresten
ippemo får augustbaby Skrevet 2. august 2007 #9 Skrevet 2. august 2007 Det gjør den:-) Begynner å strekke på seg så og si med engang egget er festet. Da jeg var gravid sist så trodde jeg hele tiden mensen var på vei for jeg hadde så mye murringer i magen, men fikk et blått kryss i stedet i uke 6! )
Mamma til verdens beste barn Skrevet 2. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 2. august 2007 Takk-takk og det samme til deg:) Tok en ny test nå jeg, og den var fortsatt positiv heldigvis:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå