Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Har alle gått i hi eller er det problemer med å logge inn igjen? Jeg synes det er det ofte her, men om dere går på google og skriver dinbaby og klikker på linken som kommer opp, så kommer dere rett inn:-) Det var dagens tips fra meg:-) Ellers så tror jeg rett og slett jeg skal ta en kaffe og baileys og se om det lindrer en fortsatt sår hals.....sukk, vært hjemme i sengen i 2 dager nå og håper jeg orker å komme meg igang igjen imorgen...... Ha en fin kveld - wherever you are;-)
Gjest Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Det er nok innloggingsproblemer ja. Ser det er bare ca 800 pålogget nå, og det pleier å være ca 1000 fler. Ikke alle som vet hvordan man skal komme inn når det er sånn. Bra du skriver framgangsmåten, så lærer iallefall alle her på modne det. Og det er jo viktigst:-) Jeg pleier forresten å gå inn på loggen min og trykke på en tråd fra dinbaby der, og vips så er jeg inne! God bedring!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2007 Takk for det, nå sitter jeg faktisk med en liten Madeira i glasset her og det svir i halsen når jeg svelger.......håper det er fordi det hjelper;-))
Plutseliten :) Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Hei! Hadde vært deilig å gå i hi Rydding og tonn med klesvask...Kom hjem ikveld fra 3 dager hyttetur på Nesodden. Flott vær,masse bading,god mat og vin og koselige venner. Her har vi hatt forkjølelsen alle mann,er heldigvis snart friske for mandag drar vi videre til Spania. God bedring! Tips...press en halv sitron i kokende vann,ha i litt sukker og drikk et par kopper Hjelper masse på sår hals og begynnende forkjølelse )
Gjest Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Vannvittig tempo i heimen i kveld. Dette er ikke ferie, jenter! Mannen på sykkeltur- herfra til månen. Superdupergutten vil ha spagetti, lillegutt havregrøt og storesøster skiver med 3!!!!!!! agurker og smilefjes. I tillegg skal jeg pakke for de eldste drar på en liten helgetur, luke i hagen, pakke klær til kjæresteturen, rydde hus og kanskje skifte på senga- tror det er 4 uker siden sist. I tillegg rydder jeg biler og klinkekuler, dusjer unger, tørker opp 100 liter vann på gulvet, trøster nabogutten, luker i hagen, vasker og spyler vognene som jeg har til salgs. For ikke å glemme at jeg hadde spysyka i går og ikke er helt restituert- Men det går så fint atte. Når mannen kommer hjem skal jeg vente med kjevla og deise til slik at han ser månen engang til. Han skal jaggu få dra Visa kortet i Frankrike den dusten:) Sånn, kveldens frøken effektiv innlegg fra meg...
Reveenka Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 Hehehe - der fikk jeg meg en god latter hvertfall! Velkommen i klubben! c",) Har nettopp kommet hjemom fra en "avslappende" campingferie med firerbanden og gubben. Planen er å dra videre igjen i morgen, men den sitter langt inne nå kjenner jeg.... Vil være hjemme på verandaen og i hagen min, og så vil jeg at det skal være fint vær, jeg. Nå skal jeg lese meg opp på alt som har skjedd siden jeg dro på ferie c",)
Gjest Skrevet 2. august 2007 #8 Skrevet 2. august 2007 He he.. skjønner at den campingferien sitter langt inne, ja. God tur om du er gal nok til å dra:)
Gjest Skrevet 2. august 2007 #9 Skrevet 2. august 2007 God bedring forresten Attpåklatten med kjempevondt i ......natten. Kanskje du bør ta på hatten, neste gang du går ut med katten.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. august 2007 Forfatter #10 Skrevet 2. august 2007 Ja den sabla katten!! Hehehe......nå hører det med til historien at jeg ikke er spesielt glad i katter.....sukk....så om jeg glemte hatten så var det nok fordi jeg fikk det så fryktelig travelt med å JAGE katten:-))
♥Snulder Skrevet 2. august 2007 #11 Skrevet 2. august 2007 Er på farten med disse bryllupsgreiene hele tiden ;=) Pluss jobb og Sebastiansen som ikke har barnehageplass lenger.... puhhhhh....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå