Gå til innhold

Limt fast på hoften.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min datter er av og til som limt fast i hoften min.

Trekker føttene oppunder seg og hyler i sinne og surskap dersom jeg prøver å sette henne ned.

Og det ender med at jeg går der med henne på hofta.

Bør jeg sette henne ned, samma hva hun raser?

Er ikke det litt slemt da?

Og når hun sitter å spiser i tripp trapp stolen sin, så omtrent i mitten av måltidet blir hun hysterisk og skal sitte i mammas fang, hyler og skriker og kaster seg i tripptrappstolen.

Så da tar jeg henne på fanget og hun gjør ferdig måltidet der, og er blid som ei sol.

Bør jeg heller la henne sitte å rase i tripptrappstolen?

Men er jeg ikke litt slem da?

Jeg vil jo ikke være unødig streng heller da.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nok prøvd å la være å gi etter for raseriet hennes. Ellers får hun nok fort uvaner. Og det er viktig å sette grenser allerede nå.

Skrevet

Ikke sikkert dette er noe for deg, og har ikke noe med hvordan takle "trassen", men kanskje ryggbæring kan være noe for dere? Feks i Mei Tai? Sjekk i så fall ut på tettinntil.com, på forumet er det bildeserier med hvordan man gjør det.

Skrevet

Henger meg på her med Mikaelle7..Bærer min sønn på 2 mye og noen ganger har de, likt oss voksne behov for mye kroppskontakt..da er bæring genialt, for da har man hendene fri til andre ting. Trassne dager med selvskading, hyling og mye frustrasjon hiver jeg han bare opp i sjalet og da er han virkelig lykkelig..for da hjelper jeg han liksom litt bort fra frustrasjonen;)

Ta en titt inne på tettinntil.com for å få info om de ulike bæreanretningene. mange av oss har vært i samme situasjon som du er!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...