to søte små Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Skal være av veldig bra kvalitet og stor nok til at tulla kan sove i den til ho er tre år. Den må være så stor oppi at ho kan ha pose oppi om vinteren også!! Tips mottas med takk!!!
silje26*lykkelig mor til 2* Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 har Quinny til treåringen,vet ikke hva mer den heter men den kan oxo brukes helt fra nyfødt, er 3 hjul på den,svingbare og vanlig str. på alle hjulene, prøvd meg frem opp igjennom men denne er VIRKELIG bra, den er dyr vel og merke, 5-6000 skal du ha med alt fra nyfødt,men kjøpte min brukt på finn.no for 1500,kunne ikke se den var brukt,så kupp lykke til ihvertfall
to søte små Skrevet 2. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2007 OK tusen takk for tips! Kanskje det er den som heter quinny freestyle x3? Har hørt før at den skal være bra:o) Får skjekke den litt nærmere!!
strekkmerketrollet Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 jeg har sports trilla til simo.. er kjempe fornøyd Den er veeeldig romslig, og kan brukes til en er 4 år. Jenta mi er nå snart 1,5år og skal også bruke den som sove vogn i barnehagen, så da trenger man plass nedi til pose/teppe/dress
Gjest Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Easywalker classic er uovertruffen som trille, reisevogn og sportsvogn egentlig - ulempen er at den ikke kan legges flass i ryggen. Veier under 7 kg. www.easywalker.no Om du vil ha en som kan brukes hele tiden, fra babystadiet - er Teutonia Timmy bra. Litt mer enn en jalla trille, med full liggestilling og god kalesje. Kan oppgradere hjula til lufthjul om ønskelig. www.teutonia.com
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå