Gå til innhold

UL oppdatering :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en frisk og aktiv GUTT i magen.... å herregud for ett sjokk! Jeg må venne meg litt til den tanken gitt, for jeg vet ikke hva jeg gjør med gutter hehe. Har en datter på 12 år fra før så der er jeg flink og jeg ville ha ei tuppe til... men gutt da? Næmmen *ler litt og ser for meg neglelakk og pippefletter*

Tok 3 Ul seanser for å få sjekket kjønnet for han ville ikke vise frem tissen sin, så han lå med begge bena opp mot magen, begge hendene foran tissen og navlestrengen mellom bena - men som sagt på 3. forsøk og etter 2,5 t så vi det :-)

Han sutta på totten innimellom, og sparka og kosa seg der inne :-) Terminen ble forandret til 06.01 Fra menstermin er dette 6 dager frem, men etter min beregning ble det 1 dag tilbake. Morkaka lå foran mormunn så jeg skal tilbake både i uke 26 på grunn av koniseringen og uke 32 for å sjekke morkaken.

Vel det har vært en lang men morsom dag :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer så masse. slik opplevde jeg det også . ønsket meg ei jente til, men får en liten gutt. men nå bare gleder jeg meg. selvsagt blir det litt rart å få en gutti huset, er jo vant til å dolle på jenta vår, he he.

jeg har termin 16 des. masse lykke til.

Skrevet

Skjønner ikke helt hva som er så rart med å få en gutt jeg da :) De er ikke noe mere vanskelig å oppdra enn jenter...

Dere vet at det er 50% sjanse for begge kjønn? hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...