Gå til innhold

Jordmor tøyet idag


Bippe77

Anbefalte innlegg

Vært hos jordmor idag jeg... hun undersøkte og livmorhalsen var myk som smør og hun tøyde ivei! Var litt ubehagelig, men ikke for ille! Etterpå fikk jeg akupunktur for å få enda mer fortgang på saken.. så her sitter jeg da og venter og venter på tegn til at noe skal starte.. men ingen tegn, mer enn litt blod som vist kunne komme når hun tøyde... Venninna mi gjorde det samme for et par uker siden og da satt det igang natta etter hun tøyde.. så litt spent nå kan man si! Pappa'n er også spent.. han har tippet 22.30 ikveld.. ser litt dårlig ut så langt, men jormor sa at 3 august jo også er en fin dato! Har termin 4 August, så er ganske klar jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei!

 

er også en utolmodig sjel. ingen tegn her heller....

 

Ba du JM om å gjøre det??

 

 

jeg skal på kontroll mandag, det er 2 dager før min termin. kanskje jeg skal høre om hun kan sjekke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått jevnlig til modningsakupuntur hos jordmoren min og forrige kontroll foreslo hun at vi kunne ta en kontroll av livmorhalsen idag så hun kunne sette akupunktur etter hvor moden jeg var og kunne tøye hvis det var modent nok til det... både jeg og pappa'n var fornøyd når hun fant ut at det var mulig! Hadde også puls som tilsa at og nærmet meg fødsel visst... så hun trodde iløpet av et par dager... SPENT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så gøy:)

 

jeg går også til modningsakupunktur... men det er ikke hos JM som jeg går til kontroll hos...

Denne uken sa akupunktøren at pulsen min også hadde økt.

Hvis ingenting har skjedd innen mandag, skal jeg høre med JM om hun pleier å sjekke. Hun jobber også på føden, så er erfaren JM..

 

lykke til!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tegn enda her... så håper jo det skjer noe snart.. hadde vært kjekt å ikke trenge den timen jeg har på mandag... har vært spent i hele natt kan du si.. skjer det noe tro? Mannen min har våknet hver gang jeg har snud meg stakkar.... nå skal jeg gå i trapper og spise annanas samtidig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...