maiiane Skrevet 2. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2007 hvor bor du då? vet du om dete r gutt ellå jente?
jentamiimagen:-)= høygravid Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 jeg bor i ændal!!!! vet ikke hva det blir, har vært på 3 uler nå, men den sitter i seteleie og er så aktiv at det er vanskelig å se. men skal på ul til mandag igjen så kansje jeg får vite. he!! hadde vært gøy siden det er så mye salg i byen nå, hehe!!
Lille Fugl Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 Jeg er også Arendalbeboer Har termin i starten av november da, men det er jo ikke så langt unna des/jan heller.
maiiane Skrevet 3. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. august 2007 okai, hehe. har vært på en å skal på en til. de finner det ikke på meg heller. hvor i arendal er du fra då?
Maria-B Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 Termin 7. Des. Bor på Rykene. Hvor i Arendal bor dere da?
Maria-B Skrevet 3. august 2007 #8 Skrevet 3. august 2007 Jeg venter kanskje ei lita jente, men de kunne ikke si helt sikkert. Så skal til Dr. Ruud om ca 3 uker for å se om han si noe mer sikkert
maiiane Skrevet 3. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 3. august 2007 bor på bjorbekk, ellå bor egentlig på eydehavn, men bor på nidelvåsen med typn min:)
Lille Fugl Skrevet 3. august 2007 #10 Skrevet 3. august 2007 Bor på Fiisøen (som en svigertante alltid har kalt den) ;-)
maiiane Skrevet 3. august 2007 Forfatter #13 Skrevet 3. august 2007 nei ligger mellom stømmen å bjorbekk:)
Maria-B Skrevet 3. august 2007 #14 Skrevet 3. august 2007 Vet hvor nidelåvsen er, er ho andre e spurte om hisøya Spurte deg om du e fra eydehavn
mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 3. august 2007 #15 Skrevet 3. august 2007 sniker meg inn fra 3 trimester. jeg bor også på hisøya. ikke så langt fra "lille fugl" hehe. jeg har termin i sept.
maiiane Skrevet 3. august 2007 Forfatter #16 Skrevet 3. august 2007 er fa eydehavn jah:) å heter han då?
sol og varme Skrevet 3. august 2007 #17 Skrevet 3. august 2007 jeg har termin 16 november...bor i Grimstad... Til dere som har vært hos en viss dr.Ruud - vet dere om han tar inn ei på ul for å sjekke uten at legen har henvist - og hva det evt. koster? Har litt lyst å sjekke hva jeg får... den lille var litt sjenert sist gang
Lille Fugl Skrevet 3. august 2007 #18 Skrevet 3. august 2007 Dr Ruud tar deg inn uten henvisning ja, det gjør både Kloster-Jensen og Leikanger også. Vet at K-J tar 100,- for undersøkelse uten henvisning, tipper de andre ligger på ca det samme. (men jeg må si jeg ikke helt har sansen for Ruud, jeg har bare vært med ei anna dit, men ville ikke gått til han selv) Men dere? Er det ikke enklere å diskutere inne på Treff-sidene for Aust-Agder? Der er det ikke fare for at tråden forsvinner i løpet av en dag eller to
Lille Fugl Skrevet 3. august 2007 #19 Skrevet 3. august 2007 Hallo forresten TheRose Har ikke sett noe til deg de gangene jeg har gått/kjørt forbi huset ditt, men nå vet jeg i alle fall hvilket det er.
Lille Fugl Skrevet 3. august 2007 #20 Skrevet 3. august 2007 Du har nok sikkert forstått det på innlegget fra TheRose, men ja, Fiisøen er Hisøy. Litt mobbing av hvor "fin" øya var før(og deler av den vel fortsatt er - jeg bor ikke på en av de delene ;-) )
sol og varme Skrevet 3. august 2007 #21 Skrevet 3. august 2007 Lille fugl: ...jo, det hadde vært enklere å diskutere inne på sidene for aust-agder... ting forsvinner så fort her på denne siden... Men, nå som det er så mange i fra arendal og omegn - kunne vi ikke snart tatt en skikkelig bim-treff igjen Det måtte vel vært koselig/morsomt
Lita2102 med to gullgutter:-) Skrevet 4. august 2007 #22 Skrevet 4. august 2007 Hei Jeg er fra Saltrød, og venter tvillinger.Har termin 1.februar, men regner med å få de før:-)
mylittleangel2♥Gravid♥ Skrevet 4. august 2007 #23 Skrevet 4. august 2007 heii igjen "lille fugl". jeg styrer en del inne hehe, bygging tar på. ja verden er ikke stor da vi fant ut at det bare er tre hus mellom oss. hisøya er der fiffen bor har jeg hørt mmin bestemor si hehe:P men kan ikke akkurat si at jeg bor på den siden hehe:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå