Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Jeg er så lei meg fortiden. Jeg føler meg ikke bra, brystene lekker, jeg er blitt tjukk, ingen klær som ser fin ut på meg, håret mitt ser helt tragisk ut, jeg har hele tiden vondt i kroppen og samboeren min han bare sårer meg. Det eneste eg er stolt av og syntes er fint er den gravide magen min. Den er fin og se på og det er lille gullet til mamma som ligger inni der. Tenk om bena som bærer magen var like fin ikke for å snakke om rumpa mi. Jeg har så lyst til å trene og stramme opp rumpa og lårene men jeg har et bekken og rygg generelt som stopper meg fra det. Samboeren min han slever sånn etter andre jenter fortiden at eg blir gal, har tatt det opp med han men uansett så tar han meg ikke seriøst i det hele tatt. Gråter vær eneste kveld pga det og han. Men får bare høre det samme hver dag, at jeg er verdens vakreste og han elsker meg og bare meg men hvorfor er han sånn ute etter andre jenter da? Flørter og herjer på. Det gjør fryktelig vondt inni meg. Og tenk om jobben hans kunne tatt litt mer hensyn, er jeg heldig har jeg han hos meg om natten og i gjennomsnitt 4 dager uken. HATER DEN JOBBEN HANS............ Bare syting fra meg no men ingenting er bra akkurat no:o(
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Bare sundt å syte litt sjuh=) Skjønner hva du mener med at de løper etter andre jenter...sant nok har jeg og barnefaren slått opp, men etter at jeg ble gravid har han hatt 4 nye damer han...hjælpes miiiin!!=-/ Tror de blir desperate eller noe jeg ja...
liin Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Det er ikke greit når hormonene setter sine spor. Men husk at når det gjelder stell av din egen kropp, kan du jo alltids ta det igjen senere. Alt blir liksom satt på vent mens vi "ofrer" kroppen vår til et nytt lite liv. Og jeg syns at din samboer er litt barnslig dersom han ikke verdsetter mer den jobben du faktisk gjør for dere begge, og den lille. Man skal jo respektere hverandre og ta hensyn til hverandre, spesielt når den ene har det litt vanskelig. er det ikke det det hele handler om? Jeg vet ikke om min mann sikler etter andre damer, men jeg har ikke hørt han si det, og har heller ikke fått inntrykk av at han gjør det. Tror nok jeg også hadde blitt litt fortapt og ulykkelig dersom jeg hadde opplevd det du gjør, enten det er hormonstyrt eller reelt. Men lykke til, husk at alt går over til slutt. Og å få et barn er faktisk verdt alt det en går igjennom under svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå