Gå til innhold

Hjelp meg jenter ang solpudder.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har god erfaring med det?

Har hørt mye positiv om Guerlain sin. Vet dere hva den koster på taxfree og følger det med kost?

Er takknemlig for alle svar:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ik prøvd den, men IsaDora har en god. Koster nesten 200 kr, men er kjempesvær:)

Skrevet

jeg har det pudderet Guerlain sitt.. koster 500 med kost og pudder

Skrevet

Har det fra Guerlian, men husker ikke prisen. Utrolig bra!

Skrevet

bruker man det hele året?

Skrevet

ja jeg bruker det hele året

Skrevet

Bruker du som rouge bare eller i hele ansiktet?

Får satse på at de har den på taxfreen da. Kunne tenke meg den altså og må jo ha den stilige kosten! Er 500kr prisen i vanlig parfymeri eller er det taxfree? Takk for Isadora tipset også.

Skrevet

jeg bruker i hele ansiktet.. det koster vel 250 på taxfree tror jeg og 500 i vanlig parfymeri

Skrevet

.....da får man litt glød i ansiktet liksom, arkin?Ikke sånn "puddermaske" på en måte, om du skjønner hva jeg mener?!

250kr skal jeg jaggu spandere på dette solbleke trynet her. Må kjøpe meg leppestift og mascara også. Deilig å føle seg litt fresh med nye sminke. Særlig når vi skal feire vår første bryllupsdag på lørdag!!!

Skrevet

ja man får glød, og det går helt fint og bruke pudderet alene.. og det blir ikke noe puddermaske... ikke hvis man klarer å ta på det fint:o) men du kan jo øve deg litt, det gjorde jeg

Skrevet

Tusen hjertlig takk, arkin!!!

Det var gode råd. Fint å høre med noen som har erfaring med produktet for det er så kjedelig å "kjøpe katta i sekken". Særlig når "katta" koster 500kr :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...