Bratsj Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Har ganske brått sluttet å amme min 8 mndr baby, pumpet meg ned fra 5 ggr pr døgn til 3, og så til null over 2 uker. Har nå hvreken ammet eller pumpet på 1 uke og har plutselig fått en hard stor klump i det ene brystet. Det er ikke vondt bortsett fra hvis jeg klemmer på det. Dette er sikkert opphopet melk, men jeg er så usikker på om jeg bør forsøke å løse det opp og pumpe det ut, eller om det bare vil starte opp produksjonen igjen og skape enda mere trøbbel ? Vil jo ikke ha en betennelse, men hva er best/verst ? Veldig takknemlig for råd !
ennaH Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Da jeg slutta, valgte jeg å massere ut de få klumpene jeg fikk i løpet av de vel to ukene det tok før melkeproduksjonen var på et minimum. Det er mulig at det forlenget tida en dag eller to, men slik jeg så det, var det bedre enn å slite med feber og tette melkeganger.
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Helt klart bør du massere opp knutene, og får du melkespreng så ville æ ha anbefalt at du pumpa dæ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå