Gjest Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Det kan ikke finnes tvil for andre i trafikken at vi kjører rundt med en liten småtting i bilen. Med en heldekkende Donald solskjerm på bakruta og et stort påklistra bilde av en baby med påskriften "baby in car" skal du være rimelig synssvekket, så synssvekket at man ikke har lov til å kjøre bil, for å ikke se og oppfatte at det sitter et lite barn i denne bilen. ALLIKEVEL så legger de inkompentente, hensynsløse og idiotiske bilførerne seg rett oppi ræva på bilen min, til tross for at jeg overhodet ikke kjører for sakte. Jeg blir så forbanna. Det er en grunn til at vi vil opplyse andre trafikanter om at vi har en småtting med oss i bilen. Folk, især disse tøffingene som nettopp har bestått førerprøven, kjører som jungeldyr med ingen annen interesse enn å breske seg og vise alle hvem som er kulere enn kulest. Måtte en slik stakkar legge seg i ræva mi og tilfeldigvis parkere der hvor jeg parkerer, så kommer jeg ikke til å ofre en kalori på å holde inne hva jeg mener og synes om den saken!!!
Gjest Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Det pleier å virke dersom man lar dem se bremselysa litt.... Og bremse ned litt brått har jeg også ganske god erfaring med, og siden jeg har hengerfeste, så blir det styggere bulk i bilen bak enn i min dersom idioten ikke klarer å holde seg unna.
Gjest Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 For noen uker siden ble bilen jeg kjørte mine to små barn i, brutalt presset ut av veien av en fartsglad idiot. Det gikk bra med oss, ikke fullt så bra med bilen og sjåføren stakk! Det gikk så fort at jeg ikke fikk med meg nummeret på bilen, men hadde han stoppet, så hadde han jammen fått høre det! Og antakelig kjent det... moralen er, det spiller ingen rolle at en selv kjører skikkelig og forsiktig, så lenge andre ikke gjør det:(
Gjest Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Ja, helt enig. Irriterende! Så har vi de som tror 80 km/t betyr 50 km/t Kjører helt feil i rundkjøringa Blinker jeg ikke ut av rundkjøringa Bruker ikke blinklys Skikkelig ujevn kjøring Biler som ligger kuk i ræv når du kjører Biler som parkerer deg inne på parkeringsplasser De som ikke vet at biler har speil for å se seg bak med De som kjører i gangfart når det er litt snø på veien, ikke glatt i hele tatt NOIA NOIA NOIA NOIA!
NessaS Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Og de som kjører i 60 km/t i 80-sona på E6 når de er mørkt og ingen muligheter for forbikjørsler, og ikke tar hintet når TRE trailere ligger bak og blinker i lysene. Og de som parkerer så tett oppi bilen din at du ikke kan unngå å lage riper i bilen deres når du skal sette barnet inn i bilen igjen.
arbeidsuhellet14.juli Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Det er sååå digg å lese at det ikke bare er meg som koker bak rattet. Mange ganger har jeg trampa bremsen i gulvet og maaange ganger har jeg holdt på å ha andre biler i ræva.....Ingen som bruker 1001-1002-1003 lenger trur jeg. Og jeg VET at jeg holder fartsgrensa for ettersom BÅDE speedometer og navigasjon (sattelitt-speedometer) viser det samma så sku jeg tro at det er rett.
Gjest Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 BLÆÆÆÆH... blir sinna bare jeg tenker på det! Haha=P Ikke hissig i trafikken jeg altså
Nickey Mouse Skrevet 2. august 2007 #8 Skrevet 2. august 2007 ...eller de som sikkert legger seg i 110 i påkjøringsfeltet for å komme foran deg (eneste bil i mils omkrets) for så å bremse ned til 65 (i 80-sonen) Argh! Legger noen seg i rævva på meg, så trår jeg bare på bremsepedalen så bremselyset tennes. De fleste tar hintet da. Hvis ikke, er det bare å bremse litt hardt! He he, som ei over her sa, så er hengerfeste flott å ha til mer enn å kjøre henger Skjønner ikke greia med å legge seg 3 cm fra støtfangeren foran seg. Kjør forbi eller hold avstand! Kommer seg ikke fortere forbi hvis anledningen byr seg, heller ikke fortere hjem...
NessaS Skrevet 2. august 2007 #9 Skrevet 2. august 2007 Kjørte hjem fra Stockholm på søndag, og da hadde jeg en stressa Trondheimsregistrert bil med henger i ræva på meg. Måtte bremse for et lite ekorn, ville jo ikke drepe det da. Vet dere hva bilen bak gjorde?? Han kjørte forbi og la seg i 70! I 110-sona! GRRRRRRRRR. Da var det ei som ble fly forbanna, noe jeg også ga uttrykk for.
Gjest Skrevet 2. august 2007 #10 Skrevet 2. august 2007 I går hadde jeg en diger trailer i baken på bilen jeg kjørte. Han lå så nært at jeg ikke kunne se opp til der sjåføren satt engang. HELDIGVIS var ikke noen av ungene med, men turte ikke bruke den bremselystaktikken mot han der, for han var stor og tung og lå vel nærmest på støtfangeren min fra før. Men aldri om jeg har kjørt så lovlydig som jeg gjorde da. Han blinka ikke mindre med lysene. Tuta ganske bra til idioten når jeg svingte av. Burde egentlig vinket han til sides istedet og kjefta han huden full.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå