Gå til innhold

Dumpet til fordel for kameratene i dag, jeg...:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmpf, nå er jeg litt irritert. Vi har hatt ferie i snart to uker, og hver dag har sambo jobbet med badet til langt på kveld. (Han er så flink :)) I dag har vi vært sammen i 3 år, og vi hadde avtalt å dra ut å spise og se film og kose oss i sofaen i hele kveld. MEN, rett etter at vi har vært å spist, ringer en kompis og sier det er "krig" i skogen. Dvs, de har kjøpt seg komplett paintballutstyr og laget bane i skogen. Så her sitter jeg med godteriet alene og er litt irritert, faktisk. Dette er jo den første frikvelden hans i ferien, og kanskje den eneste. OG vi har jo et jubileum i dag.. (ikke det at jeg syns det er så nøye å feire akkurat denne datoen, men det ble et påskudd for å få litt tid med sambo). Syns det er dårlig gjort, jeg. Jeg har også fortalt sambo i hele dag hvor mye jeg gleder meg til kvelden, og at jeg ser fram til at vi finner på noe sammen i dag.ÅÅÅh, må få ut litt frustrasjon her...Irritert, jeg. Noen som er enig med meg, eller må jeg ta meg sammen? Det skal jo også sies at pga oppussing på badet, har ikke sambo fått testet paintballutstyret sitt ennå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med deg..å iallefall når du hadde gledet deg så til denne kvelden da.

Skrevet

Hehe, en hormonell dame og en mann som er som en 5-åring og gleder seg til å prøve paintball utstyret sitt i "krigen".

VEL, jeg hadde nok blitt litt snurt ja, hvis dere hadde en avtale om å kose dere sammen så er det råttent gjort å drite i det fremfor en lek i skauen liksom!

Du får gi han et "nakkeskudd" når han kommer tilbake ;o)

Skrevet

Du har ALL rett att være sint!

Synes egentlig du virker rolig og balansert, jeg hadde nok grina litt- ringt venninner for at få trøst- dratt til butikken og kjøpt enda mer godt.. hehe..

Kanskje han ikke blir borte så lenge og har med seg en gave, som unnskyld?!

Skrevet

Jeg hadde ikke blitt snurt for det. Men jeg hadde ville vært med, og heller vært litt snurt fordi jeg ikke kunne prøvd painball.

Skrevet

Heisann...

Jeg er enig med deg... men en ting må jeg innrømme, det er knall gøyt med paintball.

snakk med han du når han kommer hjem...

Mannfolk er ikke synske heller,så snakk med han du,så ordner det seg nok skal du se....

Spis opp allgodteriet med god samvittighet......

Skrevet

Jeg hadde blitt så snurt, at du aner ikke! Er han av typen som ikke tar sånt så nøye? For da hjelper det neppe å gjøre det samme mot ham ved en annen anledning. Syns du skal si fra at du er skuffa, jeg. Og paintball.. vel.. det kommer under kategorien "unødvendig tidsfordriv" her, så jeg hadde ikke vært nådig nei!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...