~Vimsemor~ Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Takk for alle gode råd - vi har etter å ha testet og diskutert gått til innkjøp av Teutonia Mistral kombi. (Ikke lett forøvrig, her var det ikke bare mor og far som skulle ha et ord med i laget. Storesøstrene hadde STERKE meninger. Men nå er alle omsider enige!) Men hva legger man i bunn av bagen (mykbag)? Da jentene var små (i forrige århundre en gang...) var det en bunn/madrass i kombibagene. Og denne hadde vi rett og slett laken på. Vil ikke at lillemann skal ligge rett på "presenningen"!
SuperJessie <3 Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Du har jo først vogn, så mykbag. Jeg la rett og slett et fleeceteppe og putetrekk i bunnen jeg.
allegodetingertre Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 I mykbagen på min mistral brukte jeg et teppe om sommeren og skinn og dunpose om vinteren.
Fikk maibaby06 Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 teutonia selger en madrass til mykbagen, jeg hadde den i bunnen med et tisselaken og strechlaken rundt (har et som var gulpebarn....):-)
mammmamia ** Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Rent lammeskinn! Helt naturlig, og det beste for babyen å ligge på :-) Evt med en gulpeklut under hodet om han gulper mye :-)
~Vimsemor~ Skrevet 2. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2007 Tusen takk for kjempegode svar. Akkurat det jeg trengte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå