*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Var på UL i dag og alt var bra med den lille :-D Den hoppet rundt der inne og var veldig så fotogen. Gyn sjekket alt og var veldig flink til å forklare, alt var perfekt. En perfekt dag og i tillegg min første dag her inne hos dere. Samboer er veldig stolt og glad og håper jeg nå kan slappe av litt :-D Klem fra meg ( er forresten 12+0 i dag)
Bea har snart 4 barn? Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 håper du klarer å slappe av ja. Det gjorde eg etter ultraen i alle fall, du er jo komt forbi dei "farligste" ukene og da..........................
vimsa .-) på overtid Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 deilig følelse, ikkke sant!!!??? Jeg var på UL idag jeg også, og fikk ny termin (igjen) nå er jeg visst 12+2, deeeiiilig¨å være over på 2 trimester! Og den lille babysen var så spretten og gossin! Danset nok litt for oss til og med :-) Termin 15 feb. jeg. er ul screening i uke 19 for sent? tvi tvi til deg fra meg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå