Alvepike Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Jeg lurer på om det er noen her som er/har vært studenter og har to barn?? Skal begynne på skole neste høst, men ønsker så gjerne et barn ( minst) til!!!! Er det helt umulig eller???Har tenkt å gå en del år på skole da...Minst 5..
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Venter andremann og har tenkt å være student i noen år til, ja. Fått plass til snulla i studentbarnehage, og planen var jo å begynne å studere for fullt i høst, men må nok utsette det litt pga spira.
Alvepike Skrevet 2. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2007 Så bra at det ikke bare er meg da..Har egentlig tenkt at prosjektet var litt dumt , at vi måtte vente...Men vil jo ikke ha så langt mellomrom mellom de heller..
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Vet ikke hvor store utgifter dere har, men jeg og barnefar har i alle fall greid oss på Lånekassen, og nå som jeg blir aleine skal jeg nok greie meg på OS og Lånekassen.
Alvepike Skrevet 2. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2007 vi har ikke store utgifter, jeg trenger ikke ta studielån for å si det slik.. Tenkte nå mest på hvordan det føles å studere å ha flere barn samtidig..man vil jo gjerne ha tid med dem og !
Frk. frustrert med alle de små Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Hm, det har jeg...fikk mellomsten sommeren før siste året, og hadde han med på skolen:)Regner med at han har lært litt:) Gikk barnevern... Økonomisk så klarte vi oss veldig bra, nå kan jeg ikke forstå det, men vi hadde nok et helt annet forbruk. Nå får dere vel stipend og lån utbetalt hver måned, vi fikk hvert halvår og måtte fordele kronene...Mannen min var også student, men han hadde en helgestilling utenom. Faktisk så hadde jeg ikke brukt noe av studielånet da jeg var ferdig, så for de pengene kjøpte vi en stasjonsvogn:)
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 Bra at penger ikke er noe problem. Jeg studerer på universitetet, og der er det aldri fulle dager, så jeg har jo mer tid sammen med barna enn om jeg skulle ha 100% jobb. Er litt værre med de som går på høgskole eller har mange fag med obligatorisk oppmøte, for ofte kommer det også lekser i tillegg, og da blir det ikke så mye tid til barna og annet.
Gjest Skrevet 2. august 2007 #8 Skrevet 2. august 2007 jeg gikk på skole nå, når lillegutt ble født.. var på skolen til det var 1 uke til jeg fødte.. klarte ikke stå opp å tidlig lengere.. den siste uken. etter lillegutt var født, tok jeg han med på skolen. fikk ordnet en deal med skolen, der jeg skulle kome på skolen å ta prøver og gruppeoppgaver og slikt, ellers ville jeg få oppgaver sendt på mail.. på prøvene, satt jeg med han i armene, mens jeg ammet, og skrev.. likeså på gruppeoppgaver.. hjemme oppgavene ble gjort eller at lillegutt var lakt for kvelden.. +husarbeid og slikt. ble ikke så mange timene mes søvn, men det gikk nå på et vis.. hadde 4,7 i gjennomsnitt til jul, og 4,3 til sommern. (og jeg har alltid før vært en 2'er student) i tilegg, flyttet stesønnen min nedover, så måtte også få tid til han, og hannes lekser i alt dette. føler jeg fikk det godt til. (mor mente han hadde læringsproblemer, adhd, og slikt, men når jeg hjalp han med lekser og slikt, fikk han 5'ere på prøvene de hadde før sommern) vil faktisk si at jeg er stolt av meg selv. ) til høsten begynner jeg på skole igjen... (men må få tak i dagmamma!!!)
Alvepike Skrevet 2. august 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. august 2007 åååå, så flott å høre at det går an!! Dere inspirerer meg damer !! Nå skal lille sarah få søsken uansett om mamma går på skole =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå