Gå til innhold

liaes...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg, har du fått noen positiv test enda eller sett snurten av tr? Jeg går på ei uke i mårra og fortsatt ingen positiv test. Begynner å bli en smule lei

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hoff... jeg også.. hadde noen dråper blod idag,samme som i går,men ikke noe utenom... ingen tegn til at tanta har kommet for fult nei..

Ikke noe tegn med deg heller? Føler du deg gravid da?

Skrevet

nei jeg gør egentlig ikke det, eller når jeg virkelig kjenner etter er jeg nok en smule kvalm, og jeg er nok litt oftere på do, men er nok mest innbildt tror jeg... Ble så desperat at jeg fikk to av dibs synske til å spå meg, og den ene sa gravid og den andre ikke gravid så da var jeg liksom like langt, hehe. Får se om jeg tar turen til legen for å få tatt en blodprøve hvis det ikke skjer noe i løpet av helgen. Har du fortsatt gravid symptomer?

Skrevet

Hehe.. Hvor mange tester har du tatt? Jeg er fortsatt kvalm og spinger like ofte på do! Litt innbildt hos meg også tror jeg... Siden det ikke skjer noe,på noen måter liksom,,, Blir legen hos meg også hvis ikke TR setter inn for fullt eller får to streker snart!

Skrevet

jeg har tatt 4 tester, en dagen før ikm, en dagen etter, to på tirsdag (hehe) så blir det vel en med morgenurin i mårra, da er det akkurat ei uke. Sitter å holder meg fast nå for å ikke løpe på badet og ta en, men jeg SKAL vente. Har nesten begynt å innbille meg at jeg er gravid så jeg tror det kan bli tøft hvis tr kommer.

Skrevet

Hoff.. ja,det er akkurat det.. Blir så sinsykt skuffet å lei meg når jeg får besøk av den hersens tanta.. Håper så inderlig at spiren skal sitte hver gang IKM kommer! Du får ha lykke til med testen i morgen tilig,og så må du gi beskjed om det var gode nyheter:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...