Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Hello!!!! Driver du med spåing du også? Legger kort eller noe, om jeg ikke har misforstått helt? ;o) Isåfall, kanksje du PLIS hadde hatt lyst til å sjekke ut om du får opp noen dato jeg ender opp på Bærum sykehus igjen? ;o) Termin er 12.august....
Gjest Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 hello!! er du passe lei nå? blir helt sentimental når du nevner bærum jeg... er jammen snart to år siden vi var der sammen.. send meg fødselsdatoen din så skal jeg se om jeg ikke får sett på deg senere i kveld, skal igang med kvelds stell her nå )
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 2. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2007 He he rimelig lei nå ja!!!! ;o) Ja, tenk, snart 2 år!!!! Er helt utrolig!!!! Tiden flyyyyyr!!! 25.10.1982 er jeg født.. suuuuupert om du gidder og har tid!!!! =) Håper isåfall du får opp en av de nærmeste dagene! He he ;o)
Gjest Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 fikk opp 8 august.. men er ikke så flink med datoer, så ta alt med en klype salt.. tid er veldig vanskelig å sette innenfor det alternative.. og jeg er ikke klarsynt, bruker intuisjon og hjelpemidler som kort og pendel lykke til !!
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 3. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. august 2007 Oi jøsses, dette er nesten spooky! Sjaman sa også 8 august ;o) Da holder jeg av den dagen jeg, he he ;o) TUSEN TAKK! Jeg holder ut de siste dagene der!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå