Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Noen som føler det på samme måte? Jeg er 23 uker på vei, og familie og venner har begynnt og ta på magen min. Selv mennesker jeg ikke kjenner så godt, skal vise sin glede med å stryke meg på magen. Jeg hater det!! Er det bare jeg som er så følsom? Symtes det er ekkelt og kvalmt at folk tar meg på magen....
Anne-B. Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Skjønner godt at du syns det er ekkelt. Folk bør i alle fall spørre først, syns jeg. Vi føler så forskjellig, er ikke så mange som har strøket meg på magen denne gangen, men hadde ikke noe i mot det, noe jeg trodde at jeg skulle. På en side kan du være glad for at så mange viser omsorg, på den annen så kan du også si på en pen måte at du gjerne vil at de spør først.
Gjest Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 arggggg... føler såå med deg! jeg syntes ikke det gjør noenting at personer jeg kjenner tar på magen min under rolige omstendigheter som eks hjemme i sofaen eller liknende.. men jeg sliter HARDT med kynnere og får dem, og de veldig kraftige når folk tar på magen min fordi jeg blir så anspent... og så har jeg noen punkter som babyen sparker på hele tiden som er veldig ømme og dermed ikke godt å bli "trykket" på ... liker bedre hånd som stryker over magen enn fingre som presser inn... ahhhh blir sååå frustrert jeg! Syntes magen min er en personlig eiendel og jeg vil selv bestemme hvem som tar på den.. at ikke folk skjønner jeg misliker det når de ser blikket mitt når de kommer mot meg... står jo der som ei stiiiv stokk!!! (ps:stor_smil .. du er ikke blant dem D: :D ) arg.. måtte få ut litt frustrasjon her.. takk HI for tråden. kjente eg trengte den :D
Isilra Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Jeg synes det er kjempekos at folk tar på magen min Men de bør jo ha spurt først, synes jeg.. Er jo ikke alle som liker det, slik som du, og det bør de respektere! Synes ikke du er så følsom for det, det har jo bare med hva en liker og ikke.. Selv tenker jeg at om de vil ta på magen, deler de gleden med meg.. og bryr seg! Men er klart det er forskjell på å stryke/kjenne og å presse/trykke. Det hadde jeg ikke likt.
Gjest Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 i begynnelsen likte jeg det faktisk også.. syntes det var så stas med den voksende magen og likte at folk kjente på hvor "god" den var.. he he.. men nå er jeg i uke 33 og som jeg skrev har den fått en støkk eller 90 innenfra så da er d ikke så herli lengre, samt jeg er litt lei magen ... vil ha baby nå.... ikke mage he he.. men som du skriver så er d jo IKKE for å være "stygg" de gjør d, tror veldig mange syntes det er spennende og litt "godt" å ta på en gravidmage jeg... så... md tanke på at det er 8 uker igjen så skal eg heldigvis overleve... (hmm.. hadde eg hormonutbrudd i sted jeg hi hi)
Gjest Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Årh, jeg er bare så enig med deg! Jada, jeg er gravid, jada, magen begynner å vokse en del nå, jada den er fin - MEN LA DA VÆR Å TA PÅ DEN UTEN Å SPØRRE FØRST!! Forrige gang jeg var gravid var det til og med en fremmed dame som bodde på hotellet jeg jobbet på som stoppet opp og bare "måtte" ta på magen min og BE litt for babyen min!!!!!! Mente det sikkert vel, men herregud, det får være måte på å invadere andres personlige grenser!!!! Tror nok jeg er betraktelig mer avvisende i kroppsspråket nå enn sist, for folk holder seg som oftest borte fra magen min, kun de jeg lar ta på den tar på den... Hm. Bra å få ut litt frustrasjon da, litt derfor vi har disse sidene også...
Musa *4 perfekte gutter* Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 ta dem tilbake på magen:p det har jeg gjort... hehe... fikk litt rare blikk da... Syns det er greit at folk jeg kjenner godt, tar på magen, men når det blir ekstrem stryking/kosing, syns jeg faktisk det er ekkelt... det er faktisk magen MIN de tar på... de er jo ikke i nærheten av babyen liksom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå