Evab Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Er det noen som vet om Kongsvinger sykehus har badekar? På forhånd takk for svar.
Prinsessa mi *Erle Kristane* Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Jeg skal også føde på kongsvinger. Tror ikke de har badekar. Har iallefall ikke hørt noen om det, verken av jordmor eller av venninner som tidligere har født der.
Wea og mini Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 De har i alle fall badekar på venterommet, har jeg hørt. Men, tror ikke de har til å føde i.
lillegull:) Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 de har badekar på fødestuen, eller i et rom ved siden av, men det er ikke til å føde i, bare til å slappe av i mens det pågår for de som ønsker det.. var på omvisning der for ik elenge siden:) skal også føde der.. hørt mye positivt:)
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Hei! Da vi var på omvisning så jeg ikke noe badekar på fødestuene. Det var visstnok et kar på andre siden av gangen, men det rommet var opptatt akkurat da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå