Gjest Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 åssen går det med deg ? jeg er sikkert ikke den første som spør men.. er så nysgjerrig på om det skjer noe
Duracellgirl*prøver* Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 hehe... joa... sendt gutten på camping med tanta si, gubben jobber overtid og jeg ligger rett ut i senga med dundrende migrene.. ingen tegn til at noe skjer ennå... spådommen var i morgen... håper det da setter igang i natt.. hehe.
Gjest Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 så du fikk migrene ? var nok derfor du hadde synsforstyrrelser tidligere idag. hvor lenge skal gutten være på camping da ? morro for han å komme bort litt sikkert da krysser vi fingrene for at du våkner i natt av ting skjer
Duracellgirl*prøver* Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 ja var migrene... desverre.. men bra det ikke er noe farlig bare. han skal bare være borte til i morgen,men guuuud så deilig det skal bli å få sove ut.. hehe. ja håper det skje noe i natt... tenkte lure med gubben på kinamat om han ikke kommer veldig sent... nam. men nå skal jeg hvile hodet fra skjermen en stund.
Gjest Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 du får ha god bedring da og lykke til hvis det skjer noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå