Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Er det flere som opplever at de synes de lukter vondt. Føler at det er en søtlig ekkel lukt av meg uansett hvor mye jeg vasker meg. Er det bare min ømfindtlige nese, eller er det noe som lukter. Jeg finner ikke ut av det, og har ikke turd å spørre mannen min.. Jeg svetter mer, og har mer utflod, kanskje det er beina mine..greier vel ikke å vaske dem like godt som vanlig når jeg ikke rekker ned til dem..
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 jepp føler hele underliver lukter snålt.så svetter jeg mere og jeg anbefaler et godt fotbad det gjør susen på beina....
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Har du sjekka under puppene? Nå veit jeg jo ikke hvor store de er, men om de er av litt størrelse, så kan det hende at du svetter litt under dem, da kan det oppstå en litt søtlig lukt, og den syns ikke jeg er så god. Å skylle med litt vann pleier å hjelpe da. Ellers, med utfloden, så er det greit å bruke truseinnlegg, og så skifte noen ganger i løpet av dagen. Det fanger opp lukt hos meg, syns jeg. Også vaske om morran, også på kvelden om det har vært varmt om dagen.
LRMG Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Synes bikkja lukter vondt, og mannen min også. Og sengetøyet vårt. Og sofaputene. Brrrr. Har fått supermann-nese!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå