guttåjente Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Svigerfar på 50 har vært gift i 5 år nå me ei thaidame på 30. De skal feire 5 årsbryllupsdag med masse folk invitert. Noen som har en god ide på hva vi kan kjøpe som passer dem begge??
Gjest -<<- Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Hvorfor er det relevant at hun er en "thaidame"? Hva som passer til to ukjente mennesker på 30 og 50 år har jeg ikke snøring på, men jeg er tilhenger av å gi ting som donasjoner til bistandsorganisasjoner, "geiter til Afrika" og lignende når man skal gi gaver til veletablerte folk som har det meste og dessuten god råd selv.
mayaya Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Enig. Gi en donasjon til et godt formål, og et kort til dem om at dere har gjort det. Unødvendig å skrivepå sum også, mener nå jeg da.
guttåjente Skrevet 2. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2007 Gode ideer ja. Jeg skrev thaidame fordi det hadde vært morsomt med en gaveide som hadde passet kjempegodt til dem begge med tanke på kulturforskjeller da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå