Gå til innhold

Lån og skattefradrag...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi betaler ca 7500 i huslån i måneden, startet nedbetaling av lån i juni... I tillegg betaler vi 7000 i måneden på 2 billån (men svigers "leier" den ene bilen da. Betaler lånet, og får bilen når lånet er nedbetalt... Men vi får fradraget, bilene står på oss)

Har ikke gitt opplysninger om dette når det kommer til hva vi betaler i skatt. vi har begge tabellkort, og betaler ca 28-30 % skatt. kan vi regne med å få noe igjen på skatten til neste år?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja vist dere i utgangspunkte før disse tingene har rette skattkort så skal du jo ha fradrag for alle rentene du betaler.....................

Skrevet

jepp, lånene er tatt opp etter at vi fikk skattekortene fra i år, men ville heller betale litt ekstra skatt og få igjen til neste år =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...