Gjest Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Vi betaler ca 7500 i huslån i måneden, startet nedbetaling av lån i juni... I tillegg betaler vi 7000 i måneden på 2 billån (men svigers "leier" den ene bilen da. Betaler lånet, og får bilen når lånet er nedbetalt... Men vi får fradraget, bilene står på oss) Har ikke gitt opplysninger om dette når det kommer til hva vi betaler i skatt. vi har begge tabellkort, og betaler ca 28-30 % skatt. kan vi regne med å få noe igjen på skatten til neste år?
Bea har snart 4 barn? Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Ja vist dere i utgangspunkte før disse tingene har rette skattkort så skal du jo ha fradrag for alle rentene du betaler.....................
Gjest Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 jepp, lånene er tatt opp etter at vi fikk skattekortene fra i år, men ville heller betale litt ekstra skatt og få igjen til neste år =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå