yess!!vi blir 4 i februar:-) Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Noen som har erfaring med hvitevarene?og blandebatteri?
mayaya Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Hvitevarene er vanlig Whirlepool, samme som man kjøper på feks elkjøp. Våre funker iallefall finfint! Blandebatteriet funker også veldig bra så langt, vi satte inn vårt i januar.
(((( 2 kids-gutt og jente)))) Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Hvitevarene er supre synes jeg,men blandebatteriet ville jeg kjøpt en annen plass..Skal du ha deg ikea kjøkken kanskje?
yess!!vi blir 4 i februar:-) Skrevet 2. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2007 Ja vi lurer på å kjøpe ikea-kjøkken, men er usikre på om vi skal bestille alt fra Ikea. Har hørt litt forskjellig... Takk for svar:-) vil gjerne ha flere....
flashdancepants Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Kjøpte kjøkkenet i april. Det er noe i veien m/ termostaten i kjøleskapet, eller kjøleskapet generelt. Den forrige termostaten fikk det ikke skikkelig kaldt, fikk byttet og nå er det for kaldt... Oppvaskmaskinen er bra.
mayaya Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Det vi har, er kjøl/frys i ett, komfyrtopp, stekeovn og mikro. Alt fungerer bra.
3b@rnsmor-30* Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 tror hvitevarene er greie jeg. det er jo wirlpool. men vi ble frarådet av rørleggeren vår å bruke blandebatteri og oppvaskkum derfra... men vi kjøpte nå oppvaskkum der. men ikke blandebatteri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå