Lukkelukken og bebibror Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Fått med meg at folk snakker om den besømte ringtesten, men jeg skjønner ikke bærret av hva det er... Kan noen forklare meg det?
Lukkelukken og bebibror Skrevet 2. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 2. august 2007 Alle vet, men ingen forteller meg det....?
3småskatter:0) Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Først må du finne en ring, helst en gullring og best er det med gifte/forlovelses ring. Deretter trer du denne gjennom ditt eget hårstråd men du kan også fint bruke en tynn sytråd. Denne må du holde over magen og prøv så godt du kan å holde den helt i ro. Hvis ringen roterer/går rund venter du jente og hvis den går frem og tilbake blir det gutt. Håper du ble litt klokere....Lykke til. Klem:0)
♥Tullerusk♥ Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 har ikke hetl skjønt det selv Men tror det er noe med at du skal ta et hårstrå og henge gifteringen elelr vanlig ring da over håndflaten din...Og så er det noe med at den skal enten gå rundt i ring eller fra side til side...Men hva som sier hva husker jeg ikke...=o( dessverre...Det samme er det når det tas over magen... Tror jeg..=o)
Teltpluggen Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Du tar en ring.. helst forlovelses- eller giftering, og binder den i et hårstrå og holder over navlen. håndleddet om du ikke er gravid (Skal kunne vise kjønn på ALLE barna dine. Fra første til siste, så om det er andre så er det liksom andre bevegelsen du må se på.. Jeg regner en bevegelse for hver gang ringen stopper og starter igjen.) Dersom ringen går i sirkler så er det gutt, og om den går fra side til side så er det jente:)
Lukkelukken og bebibror Skrevet 2. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2007 Hehe, takk alle sammen
snella snella, aug05 og sept07 Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 he, he! her er det to diamentralt motsatte svar... sirkling= jente? fram og tilbake=gutt? eller omvendt??? overtro/folketro er det jo uansett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå