Gå til innhold

må smile litt jeg :)


Anbefalte innlegg

Skrevet

guttungen nektet å sove, lå bare å furtet... meget trøtt, men sove er jo skummelt, går jo glipp av masse.. så jeg ga til slutt opp nå, og la han ned på dyna si på gulvet igjen med tøyboka, og smokken.. guttungen rulla seg over på siden, og sovnet... hehe... :) rare små herlige barn :) heldigvis er han lettere å legge kveldstid enn dagtid... kvelden vet han at er natt og da skal han sove... men dagtid er litt verre, vil jo helst være våken selvom han er trøtt :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, har en sånn en jeg også :)

Kan være trøtt som fy, men prøver jeg å legge ham blir han sint som et uvær og raser til jeg gir opp og lar ham se på tv sammen med meg :)

Sovner til slutt da, men det er utrolig hvor sta de små kan være! :)

Skrevet

sønnen min er også sånn,laken skrekk delux om dagen ,men helt grei å legge på kvelden.Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...