*ønsker nr 2* Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 guttungen nektet å sove, lå bare å furtet... meget trøtt, men sove er jo skummelt, går jo glipp av masse.. så jeg ga til slutt opp nå, og la han ned på dyna si på gulvet igjen med tøyboka, og smokken.. guttungen rulla seg over på siden, og sovnet... hehe... rare små herlige barn heldigvis er han lettere å legge kveldstid enn dagtid... kvelden vet han at er natt og da skal han sove... men dagtid er litt verre, vil jo helst være våken selvom han er trøtt
mamman&lilleprins Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Hehe, har en sånn en jeg også Kan være trøtt som fy, men prøver jeg å legge ham blir han sint som et uvær og raser til jeg gir opp og lar ham se på tv sammen med meg Sovner til slutt da, men det er utrolig hvor sta de små kan være!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 sønnen min er også sånn,laken skrekk delux om dagen ,men helt grei å legge på kvelden.Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå