Gå til innhold

Hvilken vogn har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva som er bra med den vognen, og er du fornøyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Simo duo

Ja eg er fornøyd. No skal det ein del til for at eg er misfornøyd med ting og. Vogna er solid, jenta ligger godt i den, og det er god plass til dyne/pose. Eg har ingen andre vogner å sammenlikne med og har kun hatt denne i fire veker, men har heller ingenting å klage på.

Skrevet

Jeg har en emmaljunga city cross til tuppa og den er super. Jeg er kjempefornøyd med den. Hadde simo kombivogn tidligere, men byttet den ut i denne. Citu cross'en er lettere og tar mindre plass en simovogna. I tillegg er den mye tøffere:-) Er veldig fornøyd med det integrerte myggnettingen.

Har også en jane slalom vogn (trehjuling) og den er alldeles super. Kan legges nesten helt flatt og fotbrettet kan justeres. Enkel å trille da det er vendbart forhjul og den er lett og liten når den er sammenlagt. Den er bare helt super.

Har i tillegg phil&ted søskenvogna og den er jeg også kjempefornøyd med. Like smal som en enkeltvogn og lett å trille da det er vendbart forhjul på denne også. Tar liten plass sammenlagt og er lett i vekt. Både tuppa og mini trives i denne vogna.

Skrevet

Har 3 foreløpig.. skal selge kombivogna nå ;)

ellers har jeg Carena Sprint og Quinny Zapp

Skrevet

Quinny freestyle xl med Dreamibag. Vi elsker vogna!! Vi har brukt den på snø, grus, sand, og asfalt, og den funker like bra på alt. Bra at forhjulet kan stenges og åpnes som man vil. Snur på en femøring, genialt. Herlig å kjøre.

Skrevet

Har Phil & Teds Sport som kombinert søskenvogn og singelvogn til Lucas. Den er veldig god å trille og veldig stødig. Kjempelang liggelengde og Lucas sitter veldig godt i den.

Som søskenvogn har jeg ikke fått testa den enda.

Til baby har vi Bugaboo Cameleon, har prøvd sportsdelen til Lucas noen uker nå og er fornøyd. Litt uvant med de små hjulene foran, men det lar seg løse ved å snu styret om man skulle slite på grusete veier og sånt. Bare å komme på alle finessene først. Tror vi blir veldig førnød med bagdelen på vogna.

Har også en Quinny Zapp til småturer og shopping og sånt. Helt genial vogn, men desverre funker den dårlig på vinterføre.

Og en Brio Zenit i bhg som sovevogn. God å sove i men et herk å trille

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...