Gå til innhold

Sexless (tror det var det nicket ja ?)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med babyen din på sykehuset??

Har de funnet ut av noe ?

Noen som har hørt noe mer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer jeg også på. Håper det går bra...

Skrevet

oh... tusen tusen takk at dere spørr :)

 

Hun er hjemme nå.. kom hjem igår ettermidag..endeliggggggggg..

men nei, de har ikke funnet ut hva det var for noe...hun går fortsatt på antibiotika..en hun er feber fri :))

 

Litt teit at vi vet ikke hva det var, men ifølgen legene det er ikke uvanlig at små barn utvikler infeksjoner uten noe spesifik grunn...

 

nå storkoser vi oss sammen...

 

klemmmmm

 

Skrevet

Det var godt å høre !

Syntes så synd på deg som måtte ha hun lille på sykehuse, å særlig når de ikke visste hva det var for noe...

Så bra hun er feberfri å hjemme hvertfall :)

Skrevet

Det var godt å høre :-))) Ja, de kan sikkert få mye rart som en ikke finner ut av. Men, det viktigste er at hun er frisk, og hjemme igjen hos mammaen sin :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...