Gå til innhold

Hvilken vogn har dere kjøpt? u/t

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dbs classic

Skrevet

Brio Happy 07 med kompakt understell, suuuperfin=) en beige en...så stilig da. Fire hjul...så er man sikker på at den ikke velter.

Skrevet

Emmaljunga edge duo med classic chrome understell. Farge moonlight :)

var det ikke brio vogna som strøyk i sikkerhetstesten i Gravid-bladet?

Skrevet

OTH Urban Jungle

Skrevet

den strøyk forsåvidt.. men det var i kuldetesten der den ble belastet masse i minus 30 grader.. det var noen dingser som knakk da. Jeg triler hvertfall ikke i minus 30 grader

Skrevet

Emmaljunga City Cross med bag.

Kjøpte den, fordi den er lett, og har de kvalitetene jeg var på jakt etter.

Skrevet

Simo duo vogn har vi skaffet oss.. Synes den er kjempefin, og gleder meg veldig til å begynne å trille:-)

Skrevet

har fra før emmaljunga duo edge,og kjøpte bag til quinnyvogna denne gang,så her blir en sove og trillevogn,og en på-farten-vogn;o)

forøvrig så har brio trekt tilbake og fixa feilen på den happyvogna,for de som lurte på det

Skrevet

Aha, nei jeg tror jeg dør ved 30- :)

Skrevet

TFK joggster twist med hardbag, marineblå :o) Får den på Mandag og gleder meg så masse.

Skrevet

Emmaljunga Classic, svart med sport understell

Skrevet

En kjeeempefin Simo Combi vogn:) Har en mistanke om at lille mikro kommer til å digge vogna..(eller så er det bare oss..hehe)

Skrevet

Rosa og mørkegrå Bugaboo Cameleon. Brukte den til prinsessen første gang i går - eeeeelsker den vogna:o)))

Skrevet

emmaljunga edge duo combi m/sport understell beige pluss Stokke xplory turkis...:o)

Skrevet

Emmaljunga edge duo med classic chrome understell, moonlight her også:)

Skrevet

Emmljunga Edge DUo (sportsunderstell) i fargen Copper (beige) gleder meg til å trille rundt med den!!

Skrevet

brio duo reversible... litt stor vogn, men har behov for det, ingen byvogn her nei :P

Skrevet

Brio kombi 2008 mod;) Tror den kommer til å egne seg for vintertrilling, siden den er så solid og har så store grove hjul;)

Skrevet

Teutonia Elegance - med de minste hjula. Krom understell og marineblå med hvite og blå detaljer - nydelig !!!

Skrevet

Har det vi treng av vogner etter førstemann:

Blå Simo Elegance bagvogn, samt raud Quinny Freestyle - sportsvogn. Storebror brukar quinny'en litt enno, men reknar med at han er ferdig når lillesøster treng den.

Skrevet

brio happy kombi 07..

det var brio happy duo som kom dårlig ut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...