Gå til innhold

Hvor ofte bader dere deres babyer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt HATER å bade, så det blir kun bading 2 dager i uka.. han skriker og skråler.. skjønner ikke hvorfor.. badevannet er 38 grader, og jeg tror jeg gjør alt som man skal.. men han liker det altså ikke..

er det ekkelt at han ikke blir badet oftere?

Vasker han jo selvfølgelig med klut hver kveld, over ansikt, nedentil og hendene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eh.. denne skulle på skravle, ikke her..;) hehe

Skrevet

kan du ikke bare adoptere han bort?

Skrevet

Hun bader ca. annenhver dag, av og til hver tredje dag. Det spørs litt.

Skrevet

Jeg svarte sjøl om den skulle på Skravle jeg, var kanskje bortkasta. :-)

Skrevet

Når han var mindre badet vi han omtrent sånn som du, men nå, som han har passert året, bades han minst annenhver dag, av og til hver dag. Er jo så kjekt å sitte på bakken og bli møkkete:)

Skrevet

Bade babyen? Næsj..jeg børster bare støvet av minsta sånn i ny og ned :-DDD

Skrevet

Hver kveld. Jenta mi på to år oser seg stort med alle badelekene sine. Det store nå er badekaret fullt av Elias- båtene, som hun elsker. Nå er det ikke engang plass til meg; vi pleide å bade sammen før. Men det gjør ikke noe; badinga er dagens høydepunkt.

Kanskje noen artige badeleker kan gjøre susen? Men det spørs jo hvor stor han er, da. Fram til jenta mi var ett år, eeeelsket hun å bade i Tummy Tub. Kanskje verdt et forsøk hvis gutten din er baby.

Men: IKKE ekkelt at gutten din ikke blir badet oftere. Unger trenger streng tatt ikke å bade hver dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...