Hiv o'hoi Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Lillegutt HATER å bade, så det blir kun bading 2 dager i uka.. han skriker og skråler.. skjønner ikke hvorfor.. badevannet er 38 grader, og jeg tror jeg gjør alt som man skal.. men han liker det altså ikke.. er det ekkelt at han ikke blir badet oftere? Vasker han jo selvfølgelig med klut hver kveld, over ansikt, nedentil og hendene...
Hiv o'hoi Skrevet 2. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 2. august 2007 eh.. denne skulle på skravle, ikke her.. hehe
♥Prinzessin♥ Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Hun bader ca. annenhver dag, av og til hver tredje dag. Det spørs litt.
♥Prinzessin♥ Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Jeg svarte sjøl om den skulle på Skravle jeg, var kanskje bortkasta. :-)
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Når han var mindre badet vi han omtrent sånn som du, men nå, som han har passert året, bades han minst annenhver dag, av og til hver dag. Er jo så kjekt å sitte på bakken og bli møkkete:)
Sjefsmegga Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 Bade babyen? Næsj..jeg børster bare støvet av minsta sånn i ny og ned :-DDD
Anonym bruker Skrevet 3. august 2007 #8 Skrevet 3. august 2007 Hver kveld. Jenta mi på to år oser seg stort med alle badelekene sine. Det store nå er badekaret fullt av Elias- båtene, som hun elsker. Nå er det ikke engang plass til meg; vi pleide å bade sammen før. Men det gjør ikke noe; badinga er dagens høydepunkt. Kanskje noen artige badeleker kan gjøre susen? Men det spørs jo hvor stor han er, da. Fram til jenta mi var ett år, eeeelsket hun å bade i Tummy Tub. Kanskje verdt et forsøk hvis gutten din er baby. Men: IKKE ekkelt at gutten din ikke blir badet oftere. Unger trenger streng tatt ikke å bade hver dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå