Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Jeg kan 22 september, kan dere? Samsyn
Endelig ny spire i magen Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Jeg skal ut på fredag, med spa.... så det kan tenkes jeg er litt fyllesjuk.... men passer denne dagen best for de fleste blir jeg med..... 2 dager på rad kan jo bli litt av en opplevelse
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Vi skal ha navnefest dagen etter, men jeg regner ikke med å gå på snørrfylla, så det går ;-) Samsyn Endelig spire i magen Sanasol
Millapril Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Dette er selvfølgelig den helgen samboer skal på Ølfestival i Tyskland, men vi ordner med barnevakt fra bestemor og jeg stiller. Da blir det nok ikke siste nattbuss på meg tenker jeg, men det spørs vel om det hadde blitt det uansett...Jeg er jo foreløpig Milla-en-pils.
Millapril Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Opps, glemte listen: Samsyn Endelig spire i magen Sanasol Millapril
Bellen^2 Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Vi planlegger en sydentur rundt den tiden, men skal jobbe for at vi er hjemme den lørdagen for dette vil jeg gjerne ha med meg! Samsyn Endelig spire i magen Sanasol Millapril Bellen
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 3. august 2007 #7 Skrevet 3. august 2007 Samsyn Endelig spire i magen Sanasol Millapril Bellen Lykkebarn
smurfen :o) Skrevet 4. august 2007 #8 Skrevet 4. august 2007 Vet ikke om jeg har reist bort da, men setter meg opp i tilfellet jeg er hjemme. Har ikke lyst til å gå glipp av dette! Samsyn Endelig spire i magen Sanasol Millapril Bellen Lykkebarn Aprilsmurfen
måken og vesla Skrevet 5. august 2007 #9 Skrevet 5. august 2007 Hørtes gøy ut, men vi reiser til Italia den morgenen...
Gjest Skrevet 6. august 2007 #10 Skrevet 6. august 2007 SØREN også!!! Jeg kan ikke.. Gubben er fortsatt på fotballtur til England. Kommer hjem søndagen etter.. Jeg tenkte prøve å smiske med mommo og besten, så kanskje om jeg er heldig så kommer de nedover for å hjelpe meg. - Sukk..
Rødtopp75 og to små Skrevet 6. august 2007 #11 Skrevet 6. august 2007 Skulle gjerne vært med, men jeg vet ikke helt om jeg er klar for å gå ut alene om kvelden ennå. Dessuten er vi i Brussel den helga, så jeg får nok vente til neste gang.
marihøne ♀07 ♀09 Skrevet 12. august 2007 #12 Skrevet 12. august 2007 Jeg er med. Gikk jo så fint å være borte i går, så her er det bare å kjøre på - hehe Samsyn Endelig spire i magen Sanasol Millapril Bellen Lykkebarn Aprilsmurfen Kristin
Två små trollungar Skrevet 20. august 2007 #15 Skrevet 20. august 2007 Jeg blir med, jeg! Men kommer nok ikke hjemifra før i 19-tiden og da tar det jo en stund å komme seg inn til Oslo (for jeg har ikke lyst å kjøre bil...) Gleder meg :-) Samsyn Endelig spire i magen Sanasol Millapril Bellen Lykkebarn Aprilsmurfen Kristin Linda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå