Gå til innhold

GNO (Girls Night Out) Lørdag 22 september??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan 22 september, kan dere?

Samsyn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal ut på fredag, med spa.... så det kan tenkes jeg er litt fyllesjuk.... men passer denne dagen best for de fleste blir jeg med..... 2 dager på rad kan jo bli litt av en opplevelse

Skrevet

Vi skal ha navnefest dagen etter, men jeg regner ikke med å gå på snørrfylla, så det går ;-)

Samsyn

Endelig spire i magen

Sanasol

Skrevet

Dette er selvfølgelig den helgen samboer skal på Ølfestival i Tyskland, men vi ordner med barnevakt fra bestemor og jeg stiller. Da blir det nok ikke siste nattbuss på meg tenker jeg, men det spørs vel om det hadde blitt det uansett...Jeg er jo foreløpig Milla-en-pils.

Skrevet

Opps, glemte listen:

Samsyn

Endelig spire i magen

Sanasol

Millapril

Skrevet

Vi planlegger en sydentur rundt den tiden, men skal jobbe for at vi er hjemme den lørdagen for dette vil jeg gjerne ha med meg!

Samsyn

Endelig spire i magen

Sanasol

Millapril

Bellen

Skrevet

Samsyn

Endelig spire i magen

Sanasol

Millapril

Bellen

Lykkebarn

Skrevet

Vet ikke om jeg har reist bort da, men setter meg opp i tilfellet jeg er hjemme. Har ikke lyst til å gå glipp av dette!

Samsyn

Endelig spire i magen

Sanasol

Millapril

Bellen

Lykkebarn

Aprilsmurfen

Skrevet

Hørtes gøy ut, men vi reiser til Italia den morgenen...

Skrevet

SØREN også!!! Jeg kan ikke.. Gubben er fortsatt på fotballtur til England. Kommer hjem søndagen etter.. Jeg tenkte prøve å smiske med mommo og besten, så kanskje om jeg er heldig så kommer de nedover for å hjelpe meg. - Sukk..

Skrevet

Skulle gjerne vært med, men jeg vet ikke helt om jeg er klar for å gå ut alene om kvelden ennå. Dessuten er vi i Brussel den helga, så jeg får nok vente til neste gang.

Skrevet

Jeg er med. Gikk jo så fint å være borte i går, så her er det bare å kjøre på - hehe

Samsyn

Endelig spire i magen

Sanasol

Millapril

Bellen

Lykkebarn

Aprilsmurfen

Kristin

Skrevet

Dytter denne litt opp:)

Skrevet

Jeg blir med, jeg! Men kommer nok ikke hjemifra før i 19-tiden og da tar det jo en stund å komme seg inn til Oslo (for jeg har ikke lyst å kjøre bil...) Gleder meg :-)

Samsyn

Endelig spire i magen

Sanasol

Millapril

Bellen

Lykkebarn

Aprilsmurfen

Kristin

Linda

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...