Duo-yoghurt Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Jeg har snakket med legen... Han vil anbefale meg og vente minst en mnd, før jeg begynner å prøve igjen, ettersom jeg nettopp hadde en SA... Er litt vondt dette her... følte ikke at jeg var lei meg med en gang jeg fant ut at det var en SA jeg hadde...men jeg begynner å tenke litt nå, på hvordan det skulle ha vært osv.. Men det går vel seg til. Jeg har blitt lovet god oppfølging dersom jeg skulle bli gravid igjen. Men jeg har ikke veldig lyst til å vente en mnd med prøving, så vi kommer bare til og ta det helt med ro, og ikke lete etter EL denne gangen...(men heller ingen prevensjon...) Selvom jeg gjerne vil lete etter EL, og være skikkelig test-gal som jeg ellers har vært:) Men bekreftelsen på at jeg faktisk kan bli gravid var veldig godt da... jeg slipper hvertfall å lure mer på det. Lykke til alle sammen, jeg håper vi alle sammen snart får vår etterlengtede spire:)
millymolly&mini Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Trist å høre om aborten! Da jeg hadde MA fikk jeg høre at vi bare måtte vente en uke eller til blødningen stoppet, pga faren for infeksjon. Etter det var det bare å prøve å bli gravide igjen. Har også hørt dette av flere som hadde SA. Men en del leger tilrår å vente en mnd, gjerne fordi det er gammel lærdom, og egentlig så vil en del leger dette for at det skal være lettere å tidfeste en ny graviditet. For etter en abort kan det gjerne være litt kluss med syklus, men ikke for alle. Det kan ta opp mot sju/åtte uker å få tr igjen, særlig for de med MA. Ikke så ofte for de med SA. Så det er bare å prøve å bli gravide, det var det som holdt mitt mot og håp oppe. At jeg ikke ble så trist så lenge! Ønsker deg lykke til, håper du blir gravid snart og at alt går bra da!!
Duo-yoghurt Skrevet 2. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2007 så bra, da er det jo ikke noe vits i og ikke prøve skikkelig da:) Tusen takk for at du svarte på mitt innlegg! Jeg ser at du har prøvd mye mye lenger enn meg! Jeg ønsker deg masse lykke til! Håper din lille spire klorer seg fast i magen din snart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå