Fire småtroll Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Når man får et barn som ikke er helt friskt og du må bruke mye tid og energi på behandling og sykehusbesøk, har du krav på å få utvidet permisjonstiden da? Noen har sagt til mannen min at man har det.. Må selvfølgelig sjekke med NAV, men min erfaring er at de ofte ikke helt veit hva de prater om der heller. Noen av dere som vet? Mini her fikk en skade under fødselen så vi flyr fra time til time for behandling og undersøkelser (2-3 avtaler i uka).
Gemini77 Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Det kan jo hende, men jeg har aldri hørt om det. Kjenner en som fikk barn med Downs syndrom og hun hadde kun 1 år permisjon
~sjiraff~ Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Vet at med or tidlig fødte barn starter ofte ikke permisjonen å gå før man er hjemme fra sykehuset. Så det finnes noen regler om utvidet permisjon. Kanskje det står noe på nav.no? Eller send de en mail/ta en telefon og spør om rettighetene dine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå