Gå til innhold

1 Åpninsfase i 43 timer - ingenting skjer...


38gravid

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg er 5 dager på overtid ( termin 28 juli) og har hatt regelmessige rier på ca 10-15 minutt i litt over 40 timer nå...Vært på sykehuset, liten åpning, men fant ut det var likegreit å dra hjem...Begynner å bli litt sliten + at riene gjør jo også vondt. nesten ikke sovet på 2 døgn. Førstegangsfødende..Noen som har hatt like lang åpningstid eller har noen gode råd..?? Har prøvd samleie + drikker bringebærbladte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde lang og slitsom åpningsfase med forrige mann. Det viktigste er at du klarer å slappe av i kroppen, og ikke motarbeider riene med å spenne deg. Pass på at du slapper av i kjeven og dermed oxo underlivet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og hadde veldig lang åpningsfase. Fikk 2stk sprøyter på sykehuset jeg, den første for at riene skulle avta litt i styrke og at det skulle gå lenger mellom de (var alt fra 2-4min mellom de) og den andre var noe å sove på. Det gjorde at jeg fikk sove imellom riene som da ble 5-7min imellom.

 

Har stor sympati med deg, slitsomt med sånne rier, spesielt når det ikke er til noe nytte og det ikke blir noe åpning av det.

 

Masse lykke til=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...