kokosyklus Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Synes det har vart lenge nå. Nå måtte jeg innom en helt annen side for å treffe en link til siden.. "Conditions for the use of baarnimagen..." Noen som vet om de gjør noe med problemet? I går kom jeg inn via barnetmitt-siden. Blir fortvilet når jeg ikke kommer inn:) Ha ha, Så avhengig er jeg blitt:)
tarante - keisersnitt 29/1 Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Jeg får også feilmeldinger av og til. Pleier å gå på Logg, som ligger oppe på ved siden av Favoritter (i alle fall hos meg). Det ser ut som ei klokke med en grønn pil som peker bakover. Der finner jeg et av temaene jeg har vært inne på før, og da kommer jeg inn uten problemer. Hvis det var dette du mente da...
Pockahontas Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Det er noe dritt, har vært sånn her i en stund nå også. Jeg gjør som tarante. Logga meg vel inn på barnimagen.com/gallery eller noe sånt nå. For DET funker, hehe
Bdancer Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 ja jeg har også problemer noen ganger å komme inn på startsiden, så må finne en link jeg har vært inne på før... jeg prøvde også å "gjette" meg fram til en url-adr når ikke hovedsiden funka. skrev: www.barnimagen.com/dinside.html og da kom jeg inn med beskjed om at siden ikke eksisterte - men jeg kom i det minste inn:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå