Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Har vært i hele svangerskapet (gravid i 39 uke) hos kontroller hos en fantastisk lege. Utrolig god oppfølging m.v Opphører all kontroll ved fødsel ? Skal jeg tilbake for å eks. veies e.l.... Nesten litt trist..hatt det så fint hos legen. Ikke vært på kontroll hos jordmor/helsestastasjon i svangerskapet....fått bra nok oppfølging hos legen min.
strekkmerketrollet Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Du må bestille deg time til 6 ukers kontroll (altså kontroll 6 uker etter fødsel)
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 jeg husker ikke helt,men denne 6 ukers kontrollen hva gjør di der,er det kun underlivsjekk??....
Brenda med 2 ute Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Jeg har fått beskjed om at jeg skal bestille time til helsesøster 6 uker etter fødsel til bebien og fastlegen min vil at jeg kommer til han 6 uker etter fødsel for og sjekke eventuelle stygn og at alt har trekkt seg sammen. Og for og diskutere prevensjons alternativ, det der med at det er sikkert med sex under ammeperioden er bare tøv. Svigerinna min gikk på en smell der. Hun blev gravid tre måneder etter fødsel... Så dette skal nok gå bra=) Så skal jeg ringe min jm for og prate om fødselen så fort jeg har kommet i stand og vil.
Bdancer Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Har lest at sykehuset sender fødselspapirer til helsestasjonen der de tar kontakt for å avtale 6 ukers kontroll - da kommer de gjerne hjem til deg. men det er mest for babyens skyld da, må nok bestille time til lege for deg selv rundt 6 uker også..
Coolbela Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Det er for å sjekke om livmoren har trukket seg tilbake til normal størrelse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå