Gå til innhold

Ul oppdatering :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en frisk og aktiv GUTT i magen.... å herregud for ett sjokk! Jeg må venne meg litt til den tanken gitt hehe

Tok 3 Ul seanser for å få sjekket kjønnet for han ville ikke vise frem tissen sin, så han lå med begge bena opp mot magen, begge hendene foran tissen og navlestrengen mellom bena - men som sagt på 3. forsøk og etter 2,5 t så vi det :-)

Han sutta på totten innimellom, og sparka og kosa seg der inne :-) Terminen ble forandret til 06.01 Fra menstermin er dette 6 dager frem, men etter min beregning ble det 1 dag tilbake. Morkaka lå foran mormunn så jeg skal tilbake både i uke 26 på grunn av konsieringen og uke 32 for å sjekke morkaken.

Vel det har vært en lang men morsom dag :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så gøy at det gikk bra!!:) trodde du det var jente, kanskje?:)

Lykke til videre med den lille gutten ;)

Skrevet

Ja, jeg hadde håpet det for jeg har ei på 12 år fra før og jeg vet da søren hva man gjør med en gutt. Tror det blir lakkerte negler og oppsatt hår på han *ler*

Skrevet

Hehe, ja da blir det vel en liten omveltning med biler og spiderman;) Jeg tenker litt det samme, men dette er min første, så jeg aner ikke hva jeg gjør med noen av dem foreløbigt ;)

Skrevet

Ja det er kos, men det er bare lettere med når man har noe fra før :-) Men kjenner at det er en god følelse å vite hva det er, man knytter seg mer til babyen. Fikk aldri vite det med datteren så det er ekstra stas nå :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...